21.9.12

bkz: alternatif düğün resminin cılkını çıkarmak


18 yorum:

  1. nolmuş bu adamlara:)

    YanıtlaSil
  2. Allah'ım komediye gel ne bunlar böyle ya :)) hele bu aralar eline Conan'ı alan facabook'ta kendini "photography" ilan etmiş.Absuruk absuruk nişan fotoları,düğünleri görmeyi yüreciğim kaldırmıyor artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yapcam ole,firca photography :)

      Sil
    2. arkadan ruh gibi tekrarı çıkmış düğün resmi olmazsa olmaz. adam kadının belini tutmuş kadın yamulmuş düğün resmi de olmazsa olmaz. manasızlığın dibine vurmak lazım.

      Sil
  3. yapay ya siritiyor :)cuvaldizim

    parfümümün kokusu
    sagolasin birden silkelenmemi sagladin sorguladim kendimi

    YanıtlaSil
  4. Hallo bacilarim niye agliyo bu elemanlar ne etmisle onlara bole ?pPp al tarafi bi gelin o yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne oluyosa o alt tarafi gelinler yuzunden oluyo zaten. her tarafinla gelin olmayi basardiginda problem kalmiyo. iste boyle cok bilmis bilmis de konusuyorum ama sonum nolur bilmiyorum..

      Sil
  5. bu blogun sahibesi nirde???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilsen uzaaklardaaaa kimler agliiiyoor

      Sil
  6. For ya babe! http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=YI2XuIOW3gM&NR=1

    YanıtlaSil
  7. İkinci abinin üstüne kuş mu muhabbet etmiş?:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuslar sadece benim ustume muhabbet eder.

      Sil
  8. ben düğünde ağlayan damadı oracıkta bırakır kaçarım. "neye ağlıyosun salak, kansere çare mi buldun?" diye hakaret de ederim gitmeden ahahhaha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç gülmeyim yoktu:D bazıları feminen seviyo demek ki, bence de çok dalga geçilesi bi durum ama ben üstüme alınır tamam be tamam ağlama evlenmicez tamam derdim sanırım..

      Sil

 
;