25.9.12

kadın blog yazarlarına öneriler


öncelikle, naçizane kelimesini hayatımda ilk kez
yerli yerinde kullanmış olmanın
mutluluğunu yaşıyorum(:

devam edeyim;
elbette hepsine değil, bazılarına:

dahi anlamındaki de ekini ayrı yazın lütfen

aşkoaam bebeeem gibi türkçe'yi yozlaştıran kelimeler kullanmayın 
(bebeYim yazıyor olmam tamamen ironiktir.)

okuyun, gezinin, yorumlayın, oylayın.

fikir verin yahu.
 beyninizi görmek istiyorum ben, 
gözünüzü poponuzu değil her zaman. 
ben bugün böyle makyaj yaptım postlarından 
 ibaret olmasın bloğunuz. 
(tabii sadece bu amaçla açmadıysanız)
google görseller o konuda yeterli zaten. 
düşündüğünüzü, fikir sahibi olduğunuzu, 
ürettiğinizi gösterin. 
her blog, yazarının tapulu malıdır istediği gibi kullanır 
fakat eminim güzelliğinizden başka 
paylaşmaya değer taraflarınız da vardır(:

lütfen tek bir cümleden karakter tahlili yapmayın.

sadece yorum sayınız artsın diye 
yapılan yorumları cevaplamayın. 
ben okuduysam sizin yüz satırlık yazınızı, 
mutlu olduysam ya da başka türlü etkilendiysem 
ve ne kadar harika yazdığınızı anlatan bir yorum bıraktıysam altına, 
"hmm sağol" yazmayın. 
lütfen. 
bu yorumu yapan odun mu yazmış az öncekileri dedirtmeyin.

kandırmayın ayrıca, çekiliş yaparken 
iki üç kere başka isimlerle aynı bloğa yönlendirerek 
katılmaya çalışmayın. 
bi uyanık siz misiniz?

olduğunuzdan farklı görünmeye çalışmayın. 
belki bloğunuzu okuyarak en farklıyı değil 
en kendimize yakını bulmaya ihtiyacımız var. 
kimin ne olduğu az çok anlaşılıyor zaten birkaç sayfadan sonra. 
şahsım adına sizi luyi viton çantanız için değil 
kelimeleriniz için takip ediyorum. 
benim beklediğim, beklenmedik olmanız.

fazla kasmayın. 
he normalde çok relax insanım hep mutluyum 
enerjimi yöneltme ihtiyacı duymam 
bu bloğu da kasılayım gerileyim 
her noktama virgülüme dikkat edeyim 
önceden planlayayım diye açtım diyorsanız, saygılar hürmetler.

başka bir yazarla derdiniz varsa ona mesaj atın, 
mail atın, 
postuna yorum şeklinde kibar kibar derdinizi anlatmaya çalışın. 
kimse kavganızdan haberdar olmasın. 
sidik yarıştırmayın. 
gerekli uzuvlara sahip değilsiniz çünkü.

terli terli su içmeyin

hatalıysam arayın 






 

44 yorum:

  1. Bence sen bana lafı geçirmişsin:)) Şimdi kavga etmek istiyorum seninle ama onun bile yolunu kapamışsın aplam! Ayrıca o yorumlara cevap yazmazsam ayıp oluyor gibi geliyor bana. Bir de gerizekalının biri bana harbi gerizekalısın diye yorum bırakmış. 3 gündür gerçekten gerizekalı olduğuma inanıyorum. Şimdi cevap yazmasaydım havada kalsaydı ben zaten bir gerizekalıyım diye blogumu kapatsaydım iyi miydi haaaaaaaaa iyi miydi?!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :S kesinlikle hayır.. sırf bahadır başlıklı postların bile ne kadar zeka saçan bi insan olduğuun kanıtı. bence bu yazıda söz ettiklerim, seni yüzde bir oranında örnek alsalardı eminim bu sözlerin muhatabı olmazlardı(:

      takip ettiğim bloggerlar arasında bu yazıyı üstüne alınması gereken en son yazarlardan birisin, bunu gözlerimi ekrandan ayırmadan, gayet kararlı ve bilinçli bi şekilde söylüyorum, içim rahatça(:

      sen fikir veriyosun, beynini görüyorum, okuyorum, yorumluyorum, tarafından cevaplanıyorum, mutlu oluyorum(: he blogger olarak kimseyi cevaplamak zorunda da değilsin orası ayrı.

      şöyle açıklık getireyim

      bloggerın yaşı benden küçük mesela tamam mı. össydi şuydu buydu derdi var. yazmış da yazmış.. okumuşum, üzülmüşüm, ay demişim allahım nolur bi çıkış yolu göster. tanımadığım bilmediğim belki yazdıkları yalan bile olan biri için dua ediyorum.

      sonra kırmamaya gücendirmemeye dikkat ederek bi yorum döşüyorum, bak diyorum ben de bunları bunları yaşadım sana belki haddim olmayarak şöyle şeyler önerebilirim.nerdeyse mektup yazıyorum içini ferah tut, allahtan ümit kesilmez, daha fazla fikre veya yardıma ihtiyacın olursa elimden geleni yaparım diye. sonra bi bakıyorum cevap gelmiş.
      "hmm sağol."

      b.k mu var ne konuştun der gibi..

      yani benim de sadece bi smiley koyduğum yorumlar oluyor okuyucularıma cevaben, kastım bu değil.

      harbi gerizekalısın mı demiş? laf söylemiş balkabağı. bloğunu kapatsaydın, ben pembe ayakkabılarımı her gördüğümde bloğunu ziyaret etme isteğiyle dolup taşarken öylece bakamadan kalsam iyi miydi haa? iyi miydi?

      Sil
    2. çok tatlısın yeaa demek istiyorum en cıvık kadın halimle:)

      Sil
    3. Kuzum şaka yapıyorum yeaa, ben biliyorum senin laflar nerelere gitti! Yoksa şu an itibariyle saçlarını tel tel yoluyor olurdum:) alttan alta da tehdit ettim artık bana bi laf edemezsin:)))

      ayrıca evet açık açık gerizekalısın demiş hayvan! Çirkinsin dese, bayıksın dese, yeteneksizsin dese bu kadar koymaz valla! Yıllardır elimde tuttuğum ve güzel ama aptal kızlarla rekabet ederken pazarlayabildiğim tek niteliğimi de itin dötüne sokmuş. Çok bozuğum:)

      Sil
    4. kim? reyhan mı? ben mi? ikimiz de dimi eheh(: sen de çoğ tatlısın, üçümüz de(:

      (bkz:bir her halta kendini de katan yazar olarak semmma)

      Sil
    5. "Yıllardır elimde tuttuğum ve güzel ama aptal kızlarla rekabet ederken pazarlayabildiğim tek niteliğimi de itin dötüne sokmuş. Çok bozuğum:)"

      pazarlayabildiğin niteliğin zekansa hayattan başka ne beklersin! şimdi bu konuda sana mükemmel zekamla verebileceğim bi iki tavsiye var.

      önce kendi diyen kendi olur de. cevap verebiliyorsa "ayna!" dersin. böylelikle bu söylediği kendine geçiş olur, tövbesi geçer günahı geçmez. hala hırsını alamazsan da çelik ayna çelik ayna dersin olur biter! biz kazandık edriyın!

      eheh dalga geçtim falan ama sana harbi gerizekalısın diyen birine başka bir yaş grubuna yönelik cevaplar bulamadım(:

      Sil
    6. Sema öyle bir anlattın ki, össye hazırlanıyor, anlatıyor vs diye, bir an "ben mi bi öküzlük yaptım la yoksa?" dedim. Sonra düşününce, asla "hmm sağol" demem, tarzım değil dedim rahatladım.

      Sil
    7. bak hele. kendini koyduğu kefeye bak. çok kızdım.

      Sil
  2. Doğru , düzgün, akıcı Türkçe kullanarak blog yazmaya ben de katılıyorum. Diğer tespitlerinde de sonuna kadar haklısın, blog yazarı üretici olmalı , kopyala yapıştır yazılarla dönmez bu yazarlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de çalıntı bloglar çıktı başımız ki, vay ki ne vay. en son melodram'ın başına gelmişti yanlış hatırlamıyorsam,(yamuluyorsam düzeltin) çok sinirlenmiştim. sadece kopyala yapıştır değil, blogun başlığını değiştir ve tepe tepe kullan dönemindeyiz maalesef..

      Sil
  3. Adsız16:37

    erkek olduğuma bir kez daha sevindim, kadın olsaydım acaba ben de böyle mi yazardım :P

    YanıtlaSil
  4. Ayrıca;
    "kandırmayın ayrıca, çekiliş yaparken
    iki üç kere başka isimlerle aynı bloğa yönlendirerek
    katılmaya çalışmayın.
    bi uyanık siz misiniz?" ahahahahaa oha!

    "kelimeleriniz için takip ediyorum.
    benim beklediğim, beklenmedik olmanız." Tam üzerine bastım, ayağını kaldır da acımasın. ehehe.

    "terli terli su içmeyin
    hatalıysam arayın "
    ahahahahaaa. semmma farkı bitiriş olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir semmma farkı olmalıydı. bu fark başta olsa, insanlar ne diyo lan bu diyip okumayabilirdi. bu riski göze alamazdım. oh god!

      Sil
    2. 1 dakikaaaaa, harf hatasına düşmüşüm, içimde her ne kadar bir megalomanı beslesem de bu yorumdaki amaç katiyyen kendimi övmek değildi. "Tam üzerine bastı'n'" olacaktı o yahu. ahahahaa.
      semmma farklarını seviyoruz ayrıcana....

      Sil
    3. sen bastın ben bastım ne farkeder, aramızda lafı mı olur(:

      Sil
  5. düşüncelerimi tık demiş yazmışsın, çok doğru söylüyorsun. bitirişin güzel olmuş ama geç olmuş, bugün terli terli buzz gibi su içtim :P destekliyorum yazını! devam derim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annen sana hiç terlik atmadı mı terli terli soğuk su içilmez diye(:

      Sil
  6. büyüksün üstadım diyerek seni tepki alkışıyla alkışlamak istiyorum sayın kelime bükücü.
    evet sen busun, kelime bükücüsün.
    bloğu açtığımdan beri hep dile getirmek istediğim fakat "aman kadınların dünyasında böyle atar başka tarafından anlaşılır, hiç uğraşamam" diye hep vazgeçmiş birine kimseyi kırmadan iç nasıl dökülür gösterdin, avatarımsın sen benim bundan sonra, ver o mübarek elini öpeyim. öhömm tamam toplandım.

    bu yazını da en beğenilenlere koymayan derya pontilikten çıksın inşş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok artık lebrın ceymz. o kadar da değil. ben sadece bazı durumlardan şikayetçiydim, hala da şikayetçiyim.. benim adım kelime bükücü değil, iç dökücü(:

      (bi an kafamı kazıtıp avatar olmayayım mı diye düşünmedim değil..)

      Sil
  7. huhuuuv! yürü be semmaaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: nereye yürüyeyim her yanım eli zopalı kadın blogger dolu:D

      Sil
  8. Hay klavyenin tuşlarını tek tek öpeyim. Ne güzel demişsin. Ben bu blogu okuyup yutmam mı sevdim seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim(: klavyemin pisliğini görsen, arkana bakmadan terkederdin fiyuvfit'i(:

      Sil
  9. Merhaba,

    Blogunuzu Ponti'm sayesinde keşfemiş biri olarak, bu yazınıza şapka çıkarıyor ve ellerim acıyana dek alkışlamak istiyorum..

    Bu kadar güzel ifade edilir gerçekten de.. Çok teşekkürler, hislerimize tercüman olduğunuz için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar, teveccühünüz efendim(:

      ponti sayesinde keşfedilmek, benim için onurdur(:

      Sil
  10. Bir de kadın blog okuyucularına notum var benim! Yazıları okumadan yorum olsun diye yorum yapıyorlar zira. İçinde geçen bir kelimeyi alıp, ne güzel yazmışsın ben de öyle düşünüyorum bilmem ne deyip benim söylediğimle hiç alakası olmayan şeyler yazıyorlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel yazmışsın nesrin(:

      he yav ço eğlenceli oluyo onlar, ben çok eğleniyorum. lafı poposundan anlamanın en güzel örnekleri(:

      Sil
  11. Adsız13:53

    şu iş sitresinde müşterilerin yanında beni inanılmaz güldürdün :) enerjine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla mı yav(: arada böyle enerjikliklerim vardır :)

      Sil
  12. inanılmaz güzel bir yazı olmuş. yazına bayıldım ayrı. yorumlarda bir okadar güzeldi. iç dökücü güzel bir cümle olmuş.beğendim. bizimde içimizden geçeni dışımızdan kaçanı herşeyi yakalamışsın. seni ders diye okutmak lazım bravo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim(: ama teveccühünüz kelimesini hayatımda bi kez kullanma şansım olsaydı, emin olun şimdi kullanırdım.. teveccühünüz..

      Sil
  13. bu yazıdan bissürü şey öğrendim ameaaaağğğğ.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç ihtiyacın yok ki ameaaaaağğğ(:

      Sil
  14. yok yaw, kız bilokçularının böle ayrıntılara girdiğini bilmiyoduum veya little (mealini bilirsin) hesaplar peşinde koştuklarını, okurum işte ne bileyim basmaz kafam öle yaneeeeeeğğğğğ.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de okurum, yazarım öyle. arada böyle benim gibisiyle karşılaşır mutlu olurum(:

      Sil
  15. dıııt dıııtt,

    Alloooo! Semaa merhaba ben Luna.
    ...
    Ben de iyiyim saol. Şey canım ya, ben diycektim ki, arayın demişsin ya post sonunda. Hatalıysam demişsin gerçi ama. Olsun ben yine de bi arayayım istedim. Haklı bir yazı olmuş, güzel yerlere dokunmuşsun. Tebrikler. :)
    ...
    Peki canım, kendine iyi bak. Görüşmek üzere... Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: okuyucumu ne çok sevdiğimi bi anlatabilsem..

      Sil
  16. Çok acemi bir blogger olarak çok dersler çıkardım kendime valla:)) alınan dersler
    1- her yoruma cevap yazmak zorunda değilim( ayıp olur cevap yazmazsam gibi geliyor)
    2- imla kurallarına dikkat etmeliyim( ben genelde yapıyo, geliyo diye kullanıyorum yüklemeleri)
    3-bak de yi da yı hep ayrı yazarım. Ortaokulda ki Türkçe öğretmenim nasıl kazıdıysa kafama:))
    4- zaten elimden geldiğince samimi olmaya çalışıyorum buna devam etmeliyim
    5- gerçekten beğendiğim yazılara yorum yapmaya devam etmeliyim
    6-
    7-
    .
    .
    Son madde- bu blogu takip ermeliyim:))
    Paylaşımın için teşekkür ederim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o de da konusunda ben çok takıntılıyım. bazen konuşurken bile "o kelimedeki de ayrı yazılır" diyesim geliyo. adam konuşuyo, yazmıyo ki diye susturuyorum kendimi çok şükür. arada böyle obsesifliklerim vardır.

      ah, ben teşekkür ederim(: bu bloğu takip etmelisin diye bişey yok, bu blogda gülümsemelisin sadece. olmuyosa kapat gitsin:)

      Sil
  17. Adsız13:18

    Bak yazını beğendim..Dur sen dur!! benimde erkek bilokçulara birkaç önerim olcak :):) Ayrıcana bu yazıma yorum cevabı yazmak zorunda değilsiinn hahahaahhhaa :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha(: hiç gülesim yoktu, güldürdün yüzümü :)

      Sil
  18. Bilmeyenlere de öğüt olmuş bence :) Kadınlar her yerde kadınlığını gösteriyor, arkadaş. Neyse ki birkaç madde dışındakiler başıma gelmedi. Sanki bana her şey samimi ve doğalmış gibi geliyor, zaten en basiti senin blogunu okuyuşumun sebebi de bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahiden mi ya? onur duydum biliyo musun. böyle göğsüm kabara kabara. çok mutlu oldum samimi bulduğun için. beni yemiyosun dimi yav o.O

      Sil

 
;