1.9.12

düğünle alakam da yoktur halbuse.. bu düğün fotoğrafı merakı nerden geldiyse..

hayatım boyunca tek bir kez bile
poz vereyim biri beni çeksin dememiş insanım.
(neslim tükeniyo.)

fotoğraf makinesi gördüğümde kafamı çeviririm,
kamerası bana dönük cep telefonları bile
kıllanmama sebep olur.

bir düğünüm olursa
fotoğraf konusunu ne yapacağımı hiç düşünmedim
(sanki başka şeyleri düşünmüşüm gibi.)

bana kalsa aman yaşadık bitti
fotoğrafa ne gerek var derim ama
son iki senedir çok iyi biliyorum ki
insanların tercihleri değişiyo;
ilerde anı olarak kalmasını isteyebilirim.

neyse, bilahare karar veririm işte
zaten yüzyıllar falan var muhtemelen.

 newborn fotolarına bakınırken
arada düğün resimleri de ilişti gözüme
beğendiğim öyle çok örnek var ki
sanırım tek posta sığmayacak
posta posta paylaşırım artık
(sanki sordun ne kadar diye..)


yerim ki bunu ben!
 


 

8 yorum:

  1. Yirim ben o yağışukluyu;D

    YanıtlaSil
  2. Evlenesim geldi ya

    YanıtlaSil
  3. Sen beni yanımda olacaktın da bak nasıl barışıyordun o makinelerle. En geç 1 hafta içinde en az 3 moda bloggerı hevesiyle poz verirdin bana :)

    Pozlar şahaneymiş, kaydetmeli. Bir psikolog ya da bir fotoğrafçıyımdır umarım paralel evrende :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallaha mı ya:) hiç kendimi poz verirken hayal edemedim; halbuse sonunu bulamadığım bi hayal gücüne sahibimdir.

      psikologsundur. ofkors.

      Sil
  4. Adsız05:19

    3 kızın (nedimeler sanırım) ayakkabısının rengi çok güzell :) (gittim gittim nereye takıldım)

    uçuşan duvak da değişikmiş :) baya güzel pozlar :)

    ben de hiç fotoğraf çektirmeyi sevmem ama çok tatlı bir fotoğraf albümü buldum ve heves edip satın aldım. ondan sonra her dakika fotoğraf çektirip buna koyayım diye debelendim, alıştım baya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi fikir, belki ben de alışırım:)

      Sil

 
;