8.9.12

mutsuzluktan geberince kime koşuyoruz? elbette royal icing ve şeker hamuruna!

günler günler günler boyunca
pasta süsleri, kapkeykler yapsam
o kadan mutlu olurdum ki..

aldım elime pudra şekerimi
yumurta akımı
gıda boyalarımı
(organikler.ebet.)
 girdim bir kendimi mutlu etme seansına.
hızımı alamayıp evi şekerle kaplarım diye korkuyorum.
(hanselle greteldeki cadının evini de ben tasarlamıştım zamanında, bu gerçeği de ilk sen öğrendin okuyucu. hadi iyisin.)


zaten şimdi bi organizasyon şirketi kurucaz fatemeynen
önceden süslerimi hazırlayayım da
işler sıkışmasın
(herkes bize sipariş vermek için çıldırıyodu çünkü.)




sarı çiçekleri büyütüp çekirdek çitlemeyi planlıyorum.
ya da sorarım annen baban var mı diye.





13 yorum:

  1. Çok güzelleeer! *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ordan(:

      Sil
    2. hiç çaya davet etme, hiç "gel cessie,sana da yapayım" deme :(

      yüzsüzlükte nirvanaya ulaştım şu an :D
      bi kendimi zorla davet ettirmediğim kalmıştı. ama şu an o kadar açım ki, açım yani. sokağa çıkıp kebap bile dilenebilirim.

      Sil
    3. sokağa çıkıp kebap dilenmek, yüzsüzlükte bir sığır açmak olabilir(:

      ama kurumadı ki onlar daha; henüz bir çay partisinin elemanı olamadılar. sen yerleş, ben sana kurabiye yapıp gönderirim(:

      Sil
    4. holeeey :D

      Sil
  2. allahım ne güzelller :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla mı yav o.O

      güzel olmadıklarını biliyorum, ama çok rahatlatıcılar.. o kadar minik ve savunmasızlar ki, yaparken arada birini ağzıma atıp diğerlerine nıhahaha diye gülüyorum, sadist gibi. stresimi isanlar üstünde atmaktansa..

      Sil
  3. Seni alan yaşadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sormaa

      ne haldeyiiiim sooormaaaa kederdeyiiiim sooormaaaa yangınlaaardaaayıım zamaaan zamaaaan sooormaaaa utanırıııım sooormaaa söyleyemeeeem sormaaa nöbetleerdeyiim başıım dumaaan dınınınınınınınım

      Sil
  4. Adsız10:58

    Başlığı görünce koşarak geldim :D
    Nasıl güzel olmuşlar öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, önemli olan iç güzelliği. içimi güzelleştiriyolar ya; fiziksel değerlerinin pek önemi kalmıyo. klozet şeklini versem de olur yani; ama yemezler onu. yok, olmazmış.

      (bkz: bir saçmalama sebebi olarak kafa karışıklığı)

      Sil
  5. Adsız19:30

    annen baban var mı ne yav ilahi gibi:D:D:D:D

    YanıtlaSil

 
;