7.9.12

eğlendiren mim(:

uzun zamanlardır mim doldurmuyodum okuyucu
melodram paslayınca eğlenceli bi mim,
atlayıp heman doldurdum!
arada böyle eli çabukluklarım vardır.

başlıyorum, tikat!



Günün nasıl geçti?

ço yoğun be.
anlatsam yorulursun.
ama madem ben yoruldum,
anlatayım herkes yorulsun. banane.
(bkz: hırsını bencillikten çıkarmak)

hastaydım, 12ye kadar danalar gibi yattım.
12de kalkıp yarım saate
bütün evin temizliğini
çamaşırını bulaşığını sığdırdıktan sonra
(bkz: yalapşap)
koştur koştur okula geçtim.

fateme yoktu,
biraz mutsuz oldum.

sonra saatlerim kimyasal karıştırmakla
pH ölçmekle,
etrafımdakilere
"çevreye verdiğim rahatsızlıktan ötürü özür dilerim,
ımm şeyy çeker ocakta çalışamıyorum da ben
o kısıtlanmışlık duygusunu sevmiyorum"
falan gibi saçma sapan açıklamalar yapmakla geçti.

he bi de sonuç alamayacağımı bildiğim
enfes çalışmalar yaptım.
maksat devlete, rektörlüğe,
bütçeye, emeğime, zamanıma yazık olsun.
(danışmana açık mektup)

ankaradan dostum geldi,
okulda bayram havası..
boş vakte sıkışma çabaları
bir bilek burkma seansı
acılar içinde vapura yetişmek.

 puCCa okuyarak fırtınadan korkmamaya çalışmak
yalova'ya annenin yanına gelmek
hala bileğimi acımasına rağmen
birazdan yürüyüşe gidecek olmak.

bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.
(bkz: güzide türk atasözleri)





İsim vermeden bahset!

bu kısmı atlamak istedim.
çünkü ben kendimi biliyorum
isim vermeden öyle bi bahsederim ki;
parmağımla göstersem o kadar anlaşılmaz ondan bahsettiğim.


Neden hep cam kenarı?

bir kaza olursa
bir kez daha camdan fırlayıp
seke seke, çarpa çarpa
metrelerce aşağı uçarak
bir kez daha belimi kırmak için olabilir.



Bugün kendin için ne yaptın?

hiçbişey..
yemek bile yemedim..
  ne acıymış.
ne birisi benim için bişey yaptı,
ne ben kendim için.
ne acıymış..


Twitter Ana sayfanı aç, gözüne ilk takılan?


açtırmadı bana
tüitır bile beni sevmiyo
sokağa yatıp
asfalta burnumu sürtesim geldi..

bir anasayfam bile yok,
anlıyor musun?
hadi, gülümse..



Düşün ki o bunu okuyacak

hak yiyen bok yesin.




Kahkaha atmana sebep olan karikatürler?

bunu bi post yapsam daha mantıklı olacak.
özet geçmem gerekirse;
yiğit özgür çocukluğumdan beri başta.

 i levye!
özellikle hunililer; hayatımın anlamı.

fırat, faik, aytek..
 eski  penguen kadrosu;
ilk uykusuz kadrosu..

hadi örnekleyelim(:



Klavye'ye bakmadan bir şeyler yaz

hanım tüfeğimi getir!


Bir cümle düşün, sonra kelimenin yerlerini değiştirerek yaz

rainbow over somewhere the..




Ctrl + V yap

Ctrl + V yap



doldurmak isteyen herkes
alsın kabul etsin,
alsın kabul etsin,
alsın kabul etsin(: 





8 yorum:

  1. nasıl bir gün geçirmişsin öyle, okurken yoruldum =)
    kendince anlamlı saçmalamalarda iyiyimdir, kendime uygun buldum bu mimi, ben de yapcam! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dedim ama ben(:

      link göndersene bana, okuyayım

      Sil
  2. Hastayken böyleysen, kendini iyi hissettiğinde dünyayı ele geçirebilirsin bence sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha:) düşündüm de, görümcek kadın olabilirim!

      Sil
  3. Daha fazla FAİK daha fazla Yalova..Twitter'i kınadım yapmasın arkadaşıma böle..
    Sevgiler..

    iyisin yine iyi anacım kimseye söleme tamam? bay :p

    YanıtlaSil
  4. cuvaldizim
    rabbim korusun seni
    baska birseycik demiyecegim ;)
    sarilabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin, cümlemizi korusun inşallah(:

      kendi kardeşin gibi sarıl:)

      Sil

 
;