21.9.12

friday i'm in love.. ..meali: friday i'm in mosque


uzun zamandır senle birlikte
bişeyler dinlemediğimi farkettim okuyucu.

yağmur başladı,
çok mutluyum.

sonbaharda doğmuş olmak
saçma sapan mutlu olmanın sebebi sanırım..


ama cuma olsun istemedim hiç.
evde boş boş oturayım istemedim;
haftasonu gelsin istemedim..

 şimdi bunları düşünsem
tekrar tekrar mutsuz olucam
dedim ki,
bari friday i'm in love dinle;
sevmeye çalış içinde bulunduğun durumu.

zaten cuma venüs günü,
venüs terazi gezegeni,
çok nedenin var bugünü sevmek için..





5 yorum:

  1. Özlettin kendini ve şarkılarını,hadi neyse cuma'nın hatrına affedildin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: ehehe. çok çakalım, özellikle cumaya getirdim

      Sil
  2. ayın 21'i olmuş,bu eylülü de bitirdik
    iyi değerlendirdik mi eylülümüzü :)

    YanıtlaSil
  3. Bu şarkıya aşığım ben!
    Sema, durup durup neler yapıyorsun öyle sen :D

    YanıtlaSil
  4. cuma beni hiç sevmedi, ben de cumayı. günlerle alıp veremediği olmamalı oysa insanın.

    yine de eylül'ün sonlanıyor olması fikri bile can sıkıcı.

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil

 
;