25.4.13

yediğimiz hamburgerler 14 yıl bozulmayacak kadar kimyasal doluymuş. koy bakalım lahmacunu, iki saat sonra noluyo.




gördün mü haberlerde,
vay anam vay neler dönmüş serhat ya dedin mi
bilmiyorum okuyucu..


amarikanın yuta eyaletinde yaşayan deyvid vipıl,
(resim çekildiği sırada benlen konuşuyodu)
1999 yılında bi hamburger almış.
izlediklerimden anladığım kadarıyla mekdanızdan.
(hayır, bu kanıya mekdanız pakedini gördüğüm için varmadım.
sadece bazen böyle zekiliklerim olur.)

arkadaşlarına ben bunu 1 ay yemesem bozulmaz demiş.
yemicen madem niye alıyon dememişler;
bu amarikanlar bi tuhaf..

sonra iki sene de ceketinin cebinde unutmuş.
bi kişi de dönüp sormamış
olm ceketin cebinde hamburgerin ne işi var diye.
pislik bunlar, adeta cörk.
ovgaddemit!

neyse konu bu değil.
bakmış ki iki sene sonra sadece içindeki turşu bozulmuş;
ben bunu evladiyelik yapayım
saklayayım demiş.
bırakacak mirası yoksa demek ki..

bu arada notere falan onaylatmış,
fişini saklamış.
(bunu anlatırken annem elalem 14 yıl önce aldığı hamburgerin
fişini saklıyo, sen daha
çorabının tekini bulamıyosun konuşmasına başlar diye
öyle korktum ki okuyucu.)

tam 14 yıl olmuş dün,
(bu konuda emre aydıncığımdan bi şarkı bekliyorum)
hamburger hala bozulmamış.

 velhasılıkelam, görmeyenler bunca kimyasalı
nasıl yediğimizi görsün istedim.
 çoluğunuza çocuğunuza ne yediriyosunuz,
bi kez daha ölçüp tartın.

bi de insanın deneyesi gelmiyo mu
alıp baksam ne kadar dayanacak diye?

eyyorlamam bu kadar.
 
 

 

14 yorum:

  1. Pek mantıklı gelmedi bana, bunu açıklamak için niye 14 sene beklesin ki, bana göre 3 ay bozulmayan bi köfte de gayet doğaüstü yani, neye göre 14 sene?

    YanıtlaSil
  2. valla doplapta bile 2 günde köftenin tadı değişiyor...
    anlamadım gitti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katkı maddesini koy pişir bakalım nasıl öliyor

      Sil
  3. bence evde yapılmaması gereken deneylerden biri:))
    evde yapılacak olan kendi hamburgerini kendin yap:))

    YanıtlaSil
  4. P.S.16:36

    hehe bilsek de yiyoz işte..hepimiz hammurger çocuuyuz taam mı..ha sen şu şekkıl yersın ben bu şekkıl yerim şu bayan o şekkıl yer herkesin bi popisi var sonuçta..

    edit Fırat:sıç bok salça ekmek sanki deyişik bişiy,sanki karpuz deyişik bişiy..yiycem işte ene..sıç bokum gibi olsa da

    sevgiler PS.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin eyyorlamanı yesinler, ben de fıratı yiyeyim (: sümük doktorum benim!

      Sil
  5. Adsız16:55

    belki çok kaliteli olduğundan 14 yıl bozulmamıştır :P:P
    tam bi burger king manyağıyım ama ne zaman yesem 2 gün midem kendine gelemediğinden artık yemiyorum pek :)

    bu arada bende mimin vaar: http://bit.ly/11GKvMx ! umarım cevaplarsın :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi de zeynebin şarkılı mimi vardı; ikisini bi ilham zamanında yaparım ki ne biçim (:

      Sil
  6. bı hamburger bıkac saat dısardada deıl bekledığı ısı gorduğu ıstasyonda kalsa bıle satılmazsa ıskarta olur ve cope atılır,cok zararlı hıc bısekılde yenmese daha ıyıde cok zararlı maddeler var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugüne kadar kanser olmadıysak şükür..

      Sil
  7. ozledim ben seni :(

    YanıtlaSil

 
;