11.4.13

this love.. ..meali: mmh baldan tatlı!


sene 2002
ben 13 yaşındayım.
maroon 5; 
songs about jane'i çıkarmış..

uu diyorum songs about jane çıktı,
ay lav yu may ooşın bluu falan
kimse beni anlamıyo,
ne diyon nan sen der gibi bakıyolar.
bi yasemin var;
(yasemin kılıç, ço seviyoruz birbirimizi)
kip yor kaming evrinayt falan diyoruz,
o anlıyo.


neyse,
okula giderken falan sürekli kulağımda kulaklığım,
this love dinliyorum.
nakaratında she will be loved'a selam çakıyo,
gülümsüyorum.
böyle zibidi okul koridoru şarkısı.


huzur, enerji, sükunet, mutluluk veren bişey.
sene olmuş 2013,
aradan on bir yıl geçmiş
ben yine her duyduğumda
koccaman sırıtıyorum.

bazı durumlara üzüldüğümde,
this love dinliyorum,
inancım geri geliyo.

ama hiç dönüp de kendime
ulan bi şarkının verebildiği inancı
sana veremeyen insanlar için
neden hala düşüncelilik yapıyosun
demiyorum.
ben bazı cevapları almaktan
çok korkuyorum çünkü.


 sevdiysen bu da live edition'ı;








4 yorum:

  1. Adsız14:32

    baldan mı tatlı:)

    YanıtlaSil
  2. Bu iğrenç ötesi okul günlerinde ben de mi dinlesem mi ne?!:-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. enerji vermeye yeter mi?

      Sil

 
;