4.4.13

oyuncaklarım geldi okuyucu!




hiiiç ümidim yoktu geleceklerinden.
dün sepetimi doldurdum,
 bu sabah bi baktım kapıda.
sanırım internetten alışveriş siteleri
bana gizli bi hayranlık besliyo.
sürekli bi indirimler, hediye çekleri
bedava alışveriş fırsatları..

semmma fırsatını yakalar
sepetini neyle doldurur?
(hadi. zor bi soru değil.)
kek kalıbıyla!

çibo'daki cake pop makinesini görmüş,
fakat muffin makinesinde uğradığım hayal kırıklığından sonra
bi daha dönüp bakmamıştım.

ne varsa silikon kalıpta var kızım,
şaşma sen silikondan dedim.
o kadar mutluyum ki kendileriyle,
laboratuvarda kabuklu deniz canlılarından
silikon üretme girişimlerinde bulunucam.
 
neyse,
cake pop kalıpları sekizli olunca
iki tane atıverdim sepete.
en kısa zamanda deneyip
okuyucu! süfermiş bu kalıplar! postu yapıcam.


hemen arkasından bi değişiklik yapayım
du bi de donut kalıbı atayım sepete dedim.
nasılsa bedava.


beklediğimden küçük geldi.
ben orta boy bi pasta boyutunda olur diye düşünüyodum,
ama hayal gücüm
dehşetli bi hızla çalışmaya başladı.
oov ben neler yaparım ki bunla dedim.

ama gönlüm kardeşinden ayırmaya razı gelmedi..
bi de büyük bisküvi tipli
pasta kalıbı attım sepete.
yalnız kalıbın şekli o kadar harika
üstündeki deseni o kadar güzel ki
turta yaparım ben bunla dedim.

her iki kutudan da
mutfakta en çok kullandığım şey olan
değişir uçlu akordeon krema kabı çıktı.
valla ürünlerin kendisinden daha çok sevindim.

bi de zeynep'e sakız makinesi almayı düşünüyodum
uzun zamandır.
şu döndürülüp sakız düşenlerden.
bu arada onu da alayım dedim.


nasıl da şirin şuna bak!
ebet, para atma kısmı yok.
ailesini iflas ettirecek değilim.

anneden itinayla
"nabıcan bu kadar kalıbı,
kiraya gidicen zaten nereye sokucan
bizim mutfak ağzına kadar dolu daha nereye alıyosun"
serzenişleri işittikten sonra
"ohoo vitrin dediğin ne işe yarıyo"
cevabını verdim, ikna olmadı.

zaten piyasada alınacak kalıp kalmadı
için rahat olsun anne!

güne çok mutlu başladım,
şu cake popları bi deneyesim var.

mutlu olmak için
iki liralık bi kalıbın yetiyo olması
ne kadar büyük bi lütuf..

herşeye sahip olup
hala mutsuzluk ve fitnelerinde debelenen insanları gördükçe
yakalarına bi silikon kalıp takasım geliyo.
ama bi dakka,
onlar bu işlere boş iş diyodu dimi?
pağdonne moi.

 şimdi sırada büyük zeynebe bi hediye pakedi yapmak
beyaz kitaplığın alışveriş listesini tamamlamak
okula gidip diplomayı almak var.

 yardım edeyim diyen olursa,
reddetmem (:




 

28 yorum:

  1. Güle güle kullanın.hepsi de çok güzel.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  2. Ehehehe!! Adı geçen ZeyneP ben miyim aciba? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sakız makinesindeki sen değilsin, sen sakız makinesiyle oynayacak yaşı geçtin. sen diğerisin. büyük zeynep. sana sakız makinesi değil fabrikası alabilirim.

      Sil
    2. Haa taam ama ben Çarlinin çukulata fabrikasından istiyom (:

      Sil
    3. tim burton mıyım olm ben? aşığıyım sadece. helena bonham olaydım iyiydi..

      Sil
  3. Adsız14:00

    kolay gelsin şimdiden :D hepsi çok güzelmiş :))

    YanıtlaSil
  4. o zaman sana afiyet olsun semmma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beyaz kitaplık ailesi, bizde bebek kokusu yok bunlarla avunuyoruz işte..

      Sil
  5. Güle güle kullan aldıklarını.. Ben de yumurtaya tavşan, top gibi şekiller veren kalıplar var ya onlardan aldım ama ı ıhh memnun kalmadım.. tam onun içine uygun yumurta bulmak lazımmış meğerse, ya küçük geliyor ya da büyük gelip kalıp kapanmıyor..
    Ama bir de elişi matı ve kesicisi aldım, onlar güzel gibi daha denemedim, kağıt yada keçe keserken kullanıcam kısmetse :)
    hep senin yüzünden bulaştım bu çiboya.. :)
    öperimm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: ben gittim baktım o yumurta kalıplarına, yanımdaki sayın bay "bi halta yaramaz bunlar para tuzağı" dedi, almadım. demek ki benim aklımla hareket etmemek gerekiyo

      Sil
  6. Lolipop kek kalıbından bi kaç gün önce ben de almıştım^^ Keklerin bazılarını tam top olarak çıkartamadım, kekim biraz fazla yumuşaktı sanırım, ama top şeklinde çıkanlar çok tatlı oldulaarr o.O Güle güle kullan hepsini de^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu tepeliğindeki çubuk sokma yerini tam olarak nası kullandın ya? kekler çıktıktan sonra mı deldin?

      Sil
    2. Onu biz de düşündük^^ Ama çubukları takmadan fırına ver. Çünkü eğer çubuklarını takarsan, kekleri çıkartamazsın, hepsi parça parça çıkar. Çubuklarını çıkardıktan sonra tak, merak etme çubukların üstünde sağlam duruyorlar^^

      Sil
    3. denemeliyim.

      Sil
  7. süperlerrrr,güle güle kullan hepsini.cakepopları çok merak ediyorum,yapınca mutlaka paylaş burada olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tımam. ben de çok merak ediyorum, yapayım bi an önce.

      Sil
  8. o cakepopsların elektirikli pişirme makinası vardı geçenlerde tchiboda o daa güzeldii semma keşke onu alaydıınn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben çibodan muffin makinesi aldım, hap kadar çıktı. postunu da yapmıştım, şimdi tekrar hayal kırıklığına uğrarım deyu almadım. girme kanıma (:

      Sil
  9. Adsız08:45

    müstakbel enişte çok şanslı çok hamarat bi karısı olcak. ya da şanssız mı demeliydim, evlendiğinizin üçüncü ayında ortalıkta yuvarlanarak dolaşacak gibi görünüyor burdan hahahah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaptıklarımın damak tadına uymama ihtimalini de göz önünde bulundurmak lazım (:

      Sil
  10. Adsız15:55

    melaba, yine ben yukardaki adsız.

    aklıma takılan bişi oldu sorayım dedim. bu silikon kaplar kanser neyin yapıyor geyiği yalan o vakit siz bir bilim kadını olarak severek kullandığınıza göre? heğ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. melaba, ben de yine yukardaki semmma. aynıyım. kolumun biçimi, elimin açısı bile değişmedi.

      şimdi bu konuda çok literatür taradım, makale okudum, sayns dayrekte ve hatta cern'e bile başvurmuşluğum var. sonuç şu; "amaaan ne yapmıyo ki kanser.hadi bi çay koy da içelim." velhasılkelam ben 200 dereceyi aşmadığı sürece zararlı olacağına inanmıyorum, hele bunu teflonu çizin daha iyi diyen profesörler söyleyince daha bi uzak geliyo inandırıcılıktan. bi de beni bu kadar mutlu ediyolar ya; atın ölümü arpadan diyesim geliyo.

      Sil
  11. bi kek yaprasın artık bu okuyucuna :)) çok şekerler güle güle kulan

    YanıtlaSil
  12. allam ya yine baştan sona sırıttım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim adım baştan sona sırıttıran kadın!

      Sil

 
;