4.4.13

hamarat günün kârı vardır.

ço enerjik günümdeyim okuyucu.
okula gitmemek ne büyük verimlilikmiş!

önce şimdiki çilekler bi harika dedim,
tekrar çilek reçeli kaynattım.


reçelci mi açsam?
şöyle puantiyeli örtüden kapakları olan,
kalp şeklinde şişelerde..


 allahım tadından çok görselliğine önem veriyorum ya,
brava necdet bana.

sonra babanneyle çi börek yaptım.
yalvar yakar,
noooğlursun diye..

şaka şaka.
okur şimdi kızar bana.
hemencik yaptı, pamuk babanne.


(ebet, o maşa
çekil ayağımın altından oyarım gözünü hareketinde)

boş mu durdum?
yoo dostum yoo.
hem çiböreklere yardım ettim,
hem o arada sofra kurdum.
sadece yemekle ilgili işlere yaramam ne hoş!


ama yemedim, hiçbirini..
canım çok sıkkın okuyucu
ve sıkıntısı hemen midesine vuranlardanım.

çıktım kendime bi hediye alayım dedim.
yeni kazağımın adını ne koydum?
tabi ki şarlo(:


misafirliğe gittim,
çay koyayım dedim
elimi kettlea attım,
bi baktım çay zaten konmuş..


kırk beş dakka güldüm,
bu ne olm?!
ahaha kettleda çay demlemişler (: 

az önce de size ne pişireyim dedim
hamburger dediler.
ayıptır söylemesi hayatta en iyi yaptığım şey
hamburgerdir.
arada böyle amerikanlıklarım olur.
 
yiyip yiyebileceğimin hepsi
o üstteki ısırıktı.


fena mide ağrıları çekmekteyim,
dua et okuyucu..

ben en iyisi kalkıp bardak mısır yapayım.
diş macunuyla beslenmek de
bi yere kadar..

o bişey değil de,
şarlo çok tatlı dimi (:





 

26 yorum:

  1. Nen var kuzu?

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. net cevabını alamadığım bilemediğim sorular var. üzülüyorum, ama geçer. sen nasılsın?

      Sil
    2. İyiyim ben canım sağ ol. Kimmiş sana o net cevap vermeyen, dövelim ;) Nişanlandın bak ne güzel, musmutlu olman lazım senin...

      Sil
    3. ebet, biliyorum.. ama sadece ben biliyorum. ne hoş, dimi?

      Sil
    4. sıkma sen tatlı canını, her şey yoluna girer tez zamanda İnşallah ;)

      Sil
    5. inşallah..

      Sil
  2. bu ne hamaratlık yahuuuu... :)

    YanıtlaSil
  3. aynı durumdayım belirsizlik olunca insanın bi şey yapası gelmiyor değil mi :)

    YanıtlaSil
  4. bu kadar hamarat ol,üstüne bir de mideden rahatsız ol,olmadı böyle ama:)
    geçmişler olsun,babannenin ellerinden öp,benimkini pek özledim ben de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. psikolojik o psikolojik, geçer bi şekilde.. öperim ki.

      Sil
  5. Adsız08:49

    o may gadd. det ketıl...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen melaba diyen adsızsın dimi(:

      Sil
    2. Adsız09:14

      ebet

      Sil
    3. melaba! seni gördükçe aklıma yiğit'in hunilileri geliyo. kimsin ki sen?

      Sil
    4. Adsız13:22

      adsız olmak yerine kendisine bi blogır hesabı açamayacak kadar üşengeç bi adsızım, başka kimsecik değilim. önemli olan katılmak :P

      Sil
    5. okidak. o zaman hoşgeldin (:

      Sil
  6. şekerim mide ağrısına bir bardak sıcağa yakın ılıklıkta:) şekerli su içiyoruz ve bir yandan da famodin 40 mg. mükemmel sihirsellikteki mide ilacını içiyoruz:))çok geçmiş olsun bilirim onun acısını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilaç içmem ki ben, şimdi bi de üstüne grip oldum. sadece şekerli su içsem sayılmaz dimi?

      Sil
  7. Mide için çok üzgünüm, sıkıntı=mide ağrısı :(( ilacın vardır umarım?
    Kettle da çayda takıldım yalnız ben, mide ağrısından sordum burda agsfsafsafsaf diye random gülmek ayıp kaçar diye efendi gibi gülüp gidiyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: ehehe efendi gibi gülmek de nemiç. ilacım yok,ilaç içmiyorum ben. kıvrılıp geçmesini bekliyorum..

      Sil
  8. seni alan yaşadı hem hamarat hemde yemiyor masrafsız canım :))) Allah şifalar versin takma kafana ya üzülme mideciğine yazık evet yenu cicin çok güzel tam senlik yazıcı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu bi de beni alana sormak lazım.. ehehe hem de nasıl benlik şarlozuum

      Sil
  9. yine çok güldüm hepsine ama neden yiyemiyorsun ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çünkit ben üzülünce mideme vurur stresim, yapar yapar yiyemem. stres atmak için yaparım bu arada.

      Sil

 
;