2.4.13

martta eylülü özlemek, kafa karışıklığı, gözlerinde kalbin atması, pilli bebek..

bazen düşünüyorum da,
ya ait değilsek,
sahiplenilmemişsek,
aslında hiç istenmemişsek..


şimdi ben buraya sayfalarca yazarım,
ama ruh sağlığım açısından
bi kahve alsam
bi kitaba gömülsem
uyuyakalsam
sabah kafam hiç karışmamış gibi uyansam
daha hayırlı olur gibime geliyo..

sana uyku öncesi şarkısı dinleteyim,
 belki yarın bi eylül akşamına uyanırız.
ya da sadece huzurla uyanırız..


zi: pilli bebek - eylül akşamı




6 yorum:

  1. Mobil sablonunu ayarlarmisin bidenem cepten okuyamiyorum blogunu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayarlı halbuse kuzuşkam, şimdi ayarları kontrol ettim cepten de girdim baktım olmuş gibi gözüküyo ama belki sahibi benim kızmayayım diye bana öyle gözüküyodur, arada böyle üçkağıtçılıkları vardır çünkü. bi daha denesene bi

      Sil
  2. Sabah odadaki saat 07.57'yi gösteriyordu uyandığımda. Bi 5 dakka falan ileri heral. Etti mi sana 07.52. Mesainin başlamasına 8 dakika var.
    "Huzurla uyanmak" o ne yahu?
    Güzel bir Çarşamba olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçen yıl bugün çok güzeldi dimi(: ben bilmiyodum o zaman ama bence ne biçim de güzeldi.

      Sil
    2. Sabahtan beri bir "doğum günü yazısı" yazcam, ağlamaktan külküfar oldum. Hakikaten güzel bir gündü :D

      Sil
    3. yazsana okuyalım (:

      Sil

 
;