15.4.13

gece - yarım.. kısa film tadında..


koca bi yaz boyunca
günde yüz kez dinledim,
ama sonra hemen unuttum bu şarkıyı.
 
hani bazı şeyler bazı zamanlarda
sıkışıp kalmaya mahkum ya;
bunun gibi.

klibini hiç izlememiştim
az önce karşıma çıktı.
önce bi yabancı filmden alıntı yapmışlar
şarkıyı onun üstüne çekmişler sandım.

ama sonra orjinal klip olduğunu gördüm,
önünde saygıyla eğildim.


 olmaz ben performansa bakarım
illa da canlı olsun dersen;


bazı hikayeler
yarım kalmaya mahkumdur,
ne diyebilirim ki..



2 yorum:

  1. benim çok severek dinlediğim bir parça bu klibi de gerçekten çok güzel ...
    YARIM AKLIM , BİR SANA ERDİ
    YARIM KALDI SENDE
    OLSUN DEĞERDİ ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel bana anlatma,
      zamanım sende dursun.
      bırak yarım kalsın.
      ya da al elimde kalan ne varsa..

      Sil

 
;