13.4.13

türkiye müzik ödülleri'nden revenge'e

elimde bi yapılacak işler varken ses olsun istedim,
açtım televizyonu.
açmaz olaydım.

türkiye müzik ödülleri diye bişey var,
nemiş bu bakiyim dedim,
bakmaz olaydım.

 bi sunucu koymuşlar,
sanarsın açlık oyunlarını sunuyo.
dersin birincinin memleketine bi yıllık erzak verilecek.
altı üstü bi sarı külah veriyolar.


halil sezai kendi çabalarıyla yaptığı müslüm gürses tshirtünü
üzerinden çıkarıp muhterem nur'a hediye etti.
olmadı sezai, keşke pantolonu çıkarsaydın.
(bkz: halil sezai eteği)

hayır,
tshirtü kendi çabalarımla yaptım nasıl bir açıklama?
sen mi çizdin?
sonrasında da
"ilk defa playback yaptım,
ağzımı uydurmaya çalıştım işte" dedi.
te allam.
müzik ödülü töreninde pleybek mi yapılır?

yoncimiğin kaset bantlarından yapılmış eteği,
bülent ersoy'un saçları bu gece kabusum olmazsa iyi.

grup seksendört konserde olduğu için gelmediğinden
ödülü veren fuat güner
"ben böyle bi ödül almak için konseri iptal ederdim" dedi.
evet, ödüle layık gören kitleye
oldukça layık bi davranış olurdu sahiden..

ama erkan oğur ödül aldı ya,
ölsem gam yemem ben artık.
tevazusunu yesinler onun, en arka sırada oturuşunu,
ödülünü kızları için alışını yesinler..

ve gripin'i her gördüğümde
kaçın voldemoort diyesim geldi,
mustafa ceceli'nin papyonuna hasta oldum.
ya bi de göksel çok güzel..

yarım saat izledim,
kalk kızım dedim revenge'in yeni bölümü gelmiştir.
hannibal'ın üçüncü bölümü çıkmıştır,
özünden uzaklaş sen.

bunlar beyinsize bile
zorla beyin göçü yaptırır.





8 yorum:

  1. ahaha izlemedim ama izlemiş kadar oldum sayende canm. Yonca Evcimik'in eteğini de merak ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi post yapıcam bu konuyla ilgili. hatta bence üzerine tez yazılmalı.

      Sil
  2. :D
    iyi ki izlememeişim:)çok sağol bizim için katlandın o kadar canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim adım okuyucusu için demet akalın'a bile tahammül eden kadın.

      Sil
  3. Adsız10:11

    vuuuu gripinin solistine kime benzetiyorum ben diye o kadar çok düşünmüşlüğüm var ki!!! eveet voldy'ye benziyoo!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim adım en birinci benzetmeleri yapan kadın!

      Sil
  4. ve de Kayahan'a helal olsun

    YanıtlaSil

 
;