18.4.13

öyle bi üzgünüm ki. ne biçim de.

bi insan aylar geçer de aynı halde olur mu?
olurmuş demek.


nasıl bi üzgünlük içindeyim
anlatamam okuyucu.

(bu arada, yazılarımın büyük çoğunluğu
"anlatamam" kelimesinin
farklı cümlelerde kullanımıyla dolu.
napıyorum ben allasen? anlatamıyosam işim ne olm?!)

iç sesimle dış sesim
bildiğin kavga ediyo.
hayır azcık yüz versem haspalara
saç baş birbirlerini yolacaklar.

 neyse allahtan çok cool davranıyorum da
gazetelere 3. sayfa haberi olmadım henüz,
"şokşokşok flaşflaşflaş!
kendi kendiyle kavga ederek
sağ eliyle sol yanağına tokat atan kızın iç acıtan dramı!"
şeklinde.

bi de üstüne hastalık, boğazın yırtılması,
sinüs ağrısı,
yağmurun yağmaması,
eylülün çoktan bitmesi..
(ki bi insanı
en çok bu son ikisi yıpratır zaten,
evet.)


velhasılıkelam
(ooov ne dediii!)
 öyle bitkinim ki,
keşke şunlar olsa da kendimi iyi hissetsem temalı
bi wishlist hazırlamak istesem
maksimum bir maddelik olurdu;
ikinciye geçmeden havada sönen balon gibi
 pıss diye söner kalırdım.


31 yorum:

  1. rahatsizligin seni cok yipratti cuvaldizim .
    rabbim yardimcin olsun yavrucum .dualarimdasin .
    elimden gelen birsey varsa hazirim
    duadasin can

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he ya nefes alamayınca böyle oluyomuş insan.. allah razı olsun ben de sana hasta duası ediyorum kabul olur diye inşallah(:
      benim yerime deriin bi nefes alabilir misin?

      Sil
  2. fotoğraf çok güzel bi şekilde özetlemiş. yalnız fotodaki kuşcağız daha çok sevgilisinden ayrılmış ya da aldatılmış gibi duruyor. eğer öyleyse çok kötü fena :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son bi haftadır o kuşla aynı surat ifadesini taşıyorum, ama hastalıktan benimki..

      Sil
  3. Elbette her güçlükle birlikte
    bir kolaylık vardır . Şüphesiz, her güçlükle bir kolaylık! Öyleyse sıkıntıdan
    kurtulduğun zaman sağlam dur, ve yalnız Rabbine sevgiyle yönel. -İnşirah suresi-
    Tez zamanda feraha kavuşman dileğiyle..
    Rabbim yar ve yardımcın olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin.. hatırlatmaların en güzelini yaptın(:

      Sil
  4. YETER HULEEEYNNN!!! KENDİNE GEL! Kendini tokatlamadan önce ben seni tokatlıcam artık. Ne bu yahu?! Geliyo bugün yağmur. Ekim Eylül'ün abisi, çok benziyolla. Kasım gelince girersin depresyona. Çık çabuk!
    Hastasın anladık ama hasta olmak da güzeldir. Yatarsın gebe çakallar gibi kanepede, çekersin üstüne bi battaniye. TV, kitap, bilgisayara Allah ne verdiyse oyalanırsın. Sen n'apıyosun? O sığamayacağın "depresyon"a girmeye çalışıyorsun zorla. Giremezsin! Sana göre çok dar orası...
    Hadi bakem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hastaya böyle mi davranılır?! böyle mi davranılır hastaya? he? allam ya.

      Sil
    2. Taam taam. Ben bi ıhlamur kaynatiim, bi de Makas Eller'in DVD'sini buliim geliyom. Püfff...

      Sil
    3. makas eller! edward! kim! tim! avon kapınızdaaaağğğ!

      Sil
  5. Ooooyyy çok Geçmiş olsun sana!!! Hadi iyileş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu davranışınızı üstteki sayın bayana örnek göstermek istiyorum. hasta olana oyy geçmiş olsun denir, pışpışlanır, aman da aman öksürüyo muymuş falan denir.

      şaka be şaka onu beğenen öyle beğenmiş işte napalım ben de öyle seviyorum gerçekçi işte, terazi..

      teşekkür ederim, bi iyileşsem dünyayı ele geçiricem!

      Sil
    2. Hahhaaaa baktımda yukarıdaki sayın bayana oldukça realist bir yaklaşım olmuş takdirde ettim hani yahu :):)

      Sil
    3. O yukardaki bayanı indirmeyin aşaaa :P

      Sil
    4. hayır takdir etmedin. realist yaklaşım takdir edilmez. hayır. sayın zeynep psibüyük, şimdi eğri oturup doğru konuşalım, kimse kusura bakmasın.
      (bkz: müge anlı)

      Sil
  6. Adsız09:58

    Geçmiş olsun öncelikle. Bu havalrda insanı çileden çıkarıyor. Gerçekten ne sinir bozuyu bir hava öyle... Bide şu baykuş çok şirin bakmış için cız etti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanın bağrına sokası geliyo dimi(:

      Sil
  7. geçmiş olsun.
    diğerleri geçer zaten.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçeeer geçeeer dahaa öncekiler gibii bu daa geçeeer neler neler geçmedi kii yine düşeer delii divaane gönlüüm aşkaaaa aşkaaaa aşkaaa

      (bkz: faranjitli bireyin şarkı söylemesi ve sezen aksu'nun intihar haberi)

      Sil
    2. hastayken bile faran filan jitli espriler yapıyosun, sana komik olduğunu söyleyen çok olmuştur, bi de ben tekrar-lamayım.
      :)

      Sil
    3. komik olduğumu değil ama şarkı söylerken susmam gerektiğini söyleyen çok oldu.

      Sil
  8. çok geçmiş olsun canım en kısa zamanda toparlanıp bomba gibi dönersin sahalara inş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umuyoruz. yani ben umuyorum da sahalardakiler ne düşünür bilemiyorum(:

      Sil
  9. Gcemiş olsun tatlım :(

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Oy oy oy hastami oldun seeenn...
    Gecsin gitsin hemen
    hem doverim ben o gribi...
    (nasi oldumu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika oldu(: okuyucumu nası da güzel yönlendiriyorum var ya :)

      Sil
  11. Senin içine emo kaçmış.
    Geçmişler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir haftada neler yaşadım bi bilsen, çok şükür içine dexter kaçmamış derdin. emo değil o, baykuş.

      Sil
  12. Adsız08:22

    kırarım o hastalığı

    YanıtlaSil

 
;