9.4.13

o kadar post yazmamak ki paslanıp yazacak bişey bulamamak

okuyucu!
nasılsın?
özledin mi beni?

şu kadar zamanlık bloggerlık kariyerimde
ilk kez vaki olmuş ki
beş gün post yazmayayım..

çok hastayım.
yorgan - kitap - kağıt mendil üçlüsüyle
derin bir aşk yaşıyorum.


üstelik sıradan kağıt mendillerden
rulo mutfak havlusuna terfi etmiş bulunmaktayım.

üç günde üç kitap bitirdim,
gözlerim birbirine bitişti.
altını çizdiklerim yakında gelir.
nefes alamıyorum,
sürekli mide bulantısı çekiyorum,
sesim desen adeta boğazıma helyum gazı enjekte etmişler..

bir tez yazma zorunluluğu var ki
sadece o bile başlı başına
hasta olma sebebi..

o bişey değil,
dayanıksız insan değilim ben.
bundan önce başım en fazla beş kez ağrımıştır.
onca kırığa, çıkığa, ameliyata
gık demişliğim yok.
ama bir baş ağrısıyla karşı karşıyayım,
inanır mısın beynimde gümrük yolu var.
tırlar, ecnebiler, bi trafik anlatamam..

yalnız çok gariptir ki bu postu yazma amacım
dert yanmak değil.
kek kalıplarını dene dediydiniz,
bisküvi şeklinde olanı denedim.
oyyi!
çok tatlı!

tart yaptım,
yanma yapışma yok.
ek olarak kalıbın altı da çok şık,
aman dağılır mı ezilir mi demedim
sırf merak eden görsün
halka bi hizmetim olsun diye
tartı ters çevirdim.


denemelerim devam edezek.
en kısa zamanda cake pops kalıplarıyla.
(bkz: iyiden iyiye yemek bloggerına dönmek)

ve sol kulağım fena çınlıyo,
kim sövüyosa ona erdal bakkal küfürleri.





24 yorum:

  1. geçmiş olsun
    kitaplar ve kekler adına sevindim :) hayatlarından çok memnun gözüküyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeminle söylüyorum ben benim kitabım olsam hayatımdan çok memnun olurdum. incitmem, kırmam, yıpratmam. üzmem, yormam. bakımsız bırakmam. başkasına vermem. koynumda uyuturum, özenle sıralarım, kardeşlerinden ayırmam. ömrüm boyunca parçam olur, burdan kitaplarımı "ödünç" alıp geri getirmeyen bazı insanlara sesleniyorum; hepiniz ezberimdesiniz, aldığınız kitapları sayfa sayılarına kadar biliyorum!

      Sil
  2. aman çok geçmiş olsun yazıcı stresten hastamı oldun ne :) kek kalıbıda ne ilginçmiş neler çıkıyor ya çalışalı beri 1 milyonculara gidemez oldum büyük eksiklik his ediyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebet, ben üzülünce hasta olurum hep. yoksa kışın incecik çıkmak falan sökmez bana. ben internetten alıyorum, çok iyi oluyo çok da güzel iyi oluyo

      Sil
  3. Adsız18:18

    geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, hevesle geçsin diye bekliyorum..

      Sil
    2. Adsız23:06

      inşallah :D

      Sil
  4. Gecmis olsun seker kız :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim enfes topuzlu insan :)

      Sil
  5. Geçmiş olsun.. Senden post gelmeyince bi işgillenmiyo değiliz hani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ölürsem de kimse girip öldü yazamaz ki.. dur ben bu iş için birini görevlendireyim de bari arkamdan bi fatiha okuyun.

      Sil
  6. Geçmiş olsun.Hasta halin bile işlevsel,şekilli tartlar filan yapabiliyorsun.İstirahatın hakkını ver bence boşver denemeleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyileştim ki ben ne biçim de. azıcık hastalığım kaldı, şimdi on kaplan gücünde denemeler yapabilirim!

      Sil
  7. anaaam gene mi tutuldun sen internetsizliğimde kaybolurken hem de ben hüüüf geçmişler olsun genee.
    oh son yorum iyileştiğini söylüyor inanayım mı ihihhii bize bir semmma gücü anca yeter o da on kaplanı aşmıtırkineee ayrı kategori o.:DD
    iyicene iyileş iyi bak kendine bi daha da hastalanma ama yaz geldi cınım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. azıcık hastayım, miniminnak. o da bence bu gece geçecek gibi. sen nasılsın?

      Sil
    2. beeen iyiyim çok şükür ben de baş ağrısının kronik olduğuna karar kıldım baya sık uğrar bana doktırlar ne der bilemiycem teşhis benden tedavi zamandan geçiniyoz öyle:DD

      Sil
    3. şifa da allahtan, dua edelim bi daha sana uğramasın o ağrı(: tabi birbirinize çok alıştıysanız bilemem, ara açan insan olmak istemem.

      Sil
    4. :) aramız açılsa güzel olur yani hiç fena olmaz bazen akşamın devamı sabah oluyo çok ilginç yahu uyku molası veriyo ağrı yok yok açılsın aramız seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli der avuturum kendimi:DD

      Sil
    5. benim arkası yarın rüyalarım vardır, bazen rüya gündüz molası verir ertesi gece kaldığı yerden devam eder. senin ağrı da o hesapmış(: sinüzit falan mısın acaba? bi baktırsan?

      Sil
  8. Çok geçmiş olsun. Bir an önce geçsin gitsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, ilettim kendisine. itiraz edeceğini sanmam. bence defolup gitmeli artık. yaz geldi erik çıktı, ben hala hastayım..

      Sil
  9. Adsız13:13

    işte bu ancak bukadar iyi anlatıla bilirdi hayatım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence işte bu ancak bu kadar sümüklü anlatılabilirdi bebeyim. neyse ki yazarken beni görmüyosunuz. oğ gad! çok şükür.

      Sil
  10. Hasta halin bilem yetenekli be bacım:D

    YanıtlaSil

 
;