29.4.13

:* öpücükler vol.11

:* blogstarda adaymışım,
oy nası da mutlu oldum okuyucu ^^
bi terazi bloggerın tek istediği şey,
en estetik blog olmaktır sanırım.
deep de en yaratıcı blog dalında aday göstermiş;
kedi canını onun!


:* feridun geri döndüğ!
oy okana benzemişliğini yediğim :)


 :* böyle birine afili afili
"benim olduğum yerde kanun biter ben başlarım"
diyesim var.
ama tırıs tırıs gitmeye enerjim yok.


:* erkeklere sesleniyorum;
hayatlarında bi kez
"şu sıralar zor bi dönem geçirmeyen kız"la karşılaştılarsa
evlensinler.
bi saniye bile beklemeden.


:* öğrenci evinin favori yemeği
margarinli yemektir.



:* bi de margarinin modernleşmesi durumu varmış.


:* uykusuzluktan çalışamamanın ne olduğunu bugün öğrenmiş bulunmaktayım,
ne olur bi yol yorgan gösterin!


:* graham bell olsam
telefon numarası olarak 3 alırdım.
3.
oğ wade vandırful vörld..


:* bazen yaraların o kadar çoğalır ki,
unutursun..


:* beni tezimin biteceğine inandırana
böbreklerimden az kullanılmış olanını vericem.
yok böyle bi eziyet;
böyle bi ümitsizlik yok..


:* bir dizi insanın hayatına bakış açısını tamamen değiştirebilir.
hem de sonsuza kadar.
mesela bi gün leyla ile mecnun izlersin;
hırsızlara olan sempatin artar,
ismail abi gibilerin olduğuna olan inancın.
hayatında ikinci kez türk dizisi izleyen biri olarak söylüyorum ki;
leyla the band takımı,
burak aksak, melül, iskender, dedeler
kralsınız!


:* sienbisie izlerim ama starbaksa gitmem.
prensip meselesi.


:* biri rasim ozana
bağırman seni anlamamızı sağlamıyo desin.
ona diyemiyosa rejiye desin,
sesi kıssınlar.
 






8 yorum:

  1. margarinin modernleşmesi hakikaten dev bir adım.. düşünsene insanların ekmeğe yağ süremediğini açlıktan ölürdük hep..

    evet estetik :) çok sevindin mi gerçekten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hele margarinli yemek yapamamak.. öyle sevindim ki anlatamam (:

      Sil
  2. seni okuyanın evine doktor girmez.
    :)
    en güzeli, zor bir dönemden geçmeyen kız.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık eve doktor çağıran yok yavu; okuyan da okumayan da aynı o sebeplen. ben daha tanımadım kensini, bulan evlensin bence.

      Sil
  3. o da bisey mi, bu memlekette insanlar yeterince modernlessin diye "biranın gıdai kıymeti" diye afis bastirilip bira bahcelerinde faydalı diye coluk cocuga bira icirmisler. sene 1934.. ben demiyorum ha, bkz. kaynak;

    (https://twitter.com/mustafarmagan/status/328763743020396544)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi çoluk çocuğun içtiğini göz önünde bulundurursak amacına ulaşmış bi afiş. ne kadar yazık..

      Sil
  4. Adsız11:53

    Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

 
;