3.4.13

yapılası işler peşindeyim.

literatür tarama zamanlarında
sayns dayrekt'ten başka bir yerlere bakacak
azıcık vakit buldum mu
hemen atıyorum kendimi pintereste.

böyle yapılası işlerin listesini çıkarıyorum,
itinayla panolarıma pinliyorum.
arada du okuyucuya da göstereyim dediklerim oluyo,
başlıyorum.
bazen böyle paylaşımcılıklarım vardır.


iki kişiye ait bi kütüphanenin
iki baş köşesine
(iki baş olmadı. ejderha gibi. ama anladın sen.)
iki tane best of booklist fotoğrafı yerleştirilse böyle,
çohoş olmaz mı?



sonra bak bu da çok tatlı bi fikir.
çibo'da geçen hafta kağıt kesiciler vardı,
keşke alsaydım bak..

sonra bu gömlek yakalarından yapasım var


ama görürsün bak,
yaptıklarımın bunlarla zerre kadar alakası olmaz benim..
yine de şu best booklist fikri süpermiş.




6 yorum:

  1. ya ne hoş bir şey o çiçekler öyle sen yaparsan daha bile güzel olur hih bu neymiş ki be :))

    YanıtlaSil
  2. bayıldım ben bunaaa!!!

    YanıtlaSil
  3. Pinterest hesabını öğrenmemde sakınca varmı semma,

    Benim ki mi? :) İşte bu

    http://pinterest.com/ruveydesen/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mit tarafından, siaey tarafından falan korunmuyo olmasa verirdim ama.. şaka be şaka umumi pinterest hesabı işte (:

      http://pinterest.com/semmma/

      Sil

 
;