13.4.13

bkz: neredeyse düğünü olacakken nişan postu yazan kız


biliyorum, üstünden on beş gün geçti.
nişanlığın ve mekanın fotolarını istiyoruz dediniz,
bi türlü başına oturup da
post yazamadım.

olsun mu olmasın mı
uygun mu değil mi sürecinin ardından
mekan olarak sultan sarnıç'ta karar kıldık.
 çok da güzel yapmışız,
çok iyi oldu çok güzel iyi oldu taam mı?

akustiği yüksek, yerin altında bi mekan.
1600 yıllık bizans sarnıcı.
biraz büyük olsaydı bissaniye tereddüt etmeden
düğünüm burda olsun derdim,
o kadar memnun kaldık.

umarım konuklarımız da memnun kalmıştır..
(kalmayana bi çakarım.)


annemin "hadi saat kaç oldu
gidelim de gidelim" tutturmalarından arta kalan zamanda
"ay siz hiç yemediniz nolur bekleyin" diyen garson kızla
yaptığım iş birliği sonucu test ettim ve onayladım ki,
yemekler harikaydı!

 sonradan herkes pasta çok güzeldi dedi ama
biz yiyemedik okuyucu..
ama bende de konukların yiyemediği bişey vardı,
zeynep'in kekleri!
nıhaha ben kazandım!

yemek, masa düzeni, organizasyon ne kadar mükemmel olursa olsun
en önemli şeyin çalışanlar olduğu hepimizce malum.
ve sağolsunlar
tüm isteklerimize uyum sağlayıp
mekanın sahibi bizmişiz,
onlar emir erlerimizmiş,
prensesmişiz kralmışız gibi davrandılar.

dans etmeyiz, pasta kesmeyiz,
onu atmayız bunu tutmayız şeklindeki
bütüüün kaprislerimize hayhay efenim şeklinde yanıt verdiler.
tabağından müziğine
herşeye tek tek karar verdik.

servisler boş bekletilmedi,
arada kontrol ettim valla arı gibi koşturdular.

 nişanın bu kısmıyla ilgili önerebileceğim
bazı şeyler var.
bi kere, fotoğrafçınızın
en az sizin boyunuzda olmasına dikkat edin.
bizim aramızda çok boy farkı vardı,
seçme şansım yoktu,
ve aşağıdan yukarı çektiği için
bütün resimlerde uzaylı gibiyim,
alna doğru bi genişleme var.
ay koysam var ya
yarım saat gülersin (:
neyse ki dış mekan fotoğraflarım ve mekan videosu var da
resimlere bakmaya gerek duymuyorum.



içinizden bi ses
"lan bi işi yapamadınız,
durun geliyorum iki dakka" dese de
o tarlatanla işlerin peşinden koşamazsınız,
dikkatinizi başka yöne verip
bi sorun yokmuş gibi gülümseyin.

ne olursa olsun gelin odasından çıkmayın.
orası sizin.
bakın, ne olursa olsun diyorum.
insanlar her zaman ince düşünemeyebiliyo..

eğer benimki gibi bi fıtrata sahipseniz
sözü geçecek birine tembihleyin,
"aşağı inmeden önce kimse görsün istemiyorum" diye.
ne manası kalıyo ki..

 damadın yanınızdan gitmesine izin verdiyseniz
dönmesini beklemeyin.
muhtemelen dönmesi gerektiğini
çok geç hatırlayacaktır.

en önemlisi,
paravan deliklerinize alnınızı yapıştırıp
kim gelmiş kim ne giymiş nereye oturmuş
görmeye çalışmayın.
arkadan bi çakarlar, feleğinizi şaşırırsınız.

gelelim nişanlık detayı görmek isteyenlere..


ince göstersin,
zarif dursun falan demeyin.
tek kıstasınız rahat olması olsun.
nişanlığınızı tek başınıza seçin.
tamam, ben bunu zorunlu olarak yapmış olabilirim
ama valla sonradan herkes bi laf söylüyo
baştan söyleseler asla karar verilmez.

öyle vitrininden bakıp
"burda bişey yoktur" dediğiniz yerlere
itinayla girin.
beşer dakika kaybedin gerekirse,
ama muhakkak bakın.

bi de sonuç ne olursa olsun mutlu olun.
eteği dikilmemiş, sırtı yapılmamış,
işlemeleri sizin istediğiniz gibi olmamış olabilir.
ama kimsenin dikkatini çekmeyecek,
unutmayın.

ne yaşarsan yaşa,
ne kadar üzgün ya da mutlu olursan ol
geçiyo okuyucu.
unutuyosun haftasına.
o yüzden tadını çıkar.

ne günlerce gezdiğin davetiyeler umurunda oluyo misafirlerin,
ne de oturma düzenine uyuyo kimse.
çok önemsememek gerekiyomuş,
düğün için akıl kârı oldu.

senin mekanın, elbisen nasıl olursa olsun
çok mutlu ol tamam mı?


48 yorum:

  1. MONİ20:47

    Mekana da elbisene de ba-yıl-dımm!!!!

    YanıtlaSil
  2. Adsız20:50

    hahhahaha kalmayana bi çakarım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok çakmam. olur mu öyle, ayıptır. beğenmez beğenmez. vardır elbet bi derdi.

      Sil
  3. Adsız21:06

    asi gelin! düğün gibi olmuş neredeyse nişanın ne güzel:) sende pek cok pek cok mutlu ol :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni her gördüğümde enee benim yarım numero büyüğüm diyorum (:

      tamam, olcam.

      Sil
  4. pek çok tebrikler size.

    huzurlu ve mutlu. :)

    sevgi ile,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek çok teşekkürler lunazıım, çok seviyorum ki seni ben ^^

      Sil
    2. beni sevmen hoşuma gidiyor. ^^ çünkü ben de seni seviyorum.

      iyi ki yazıyorsun; iyi ki yüreğin böylesi içten.

      sevgiler.

      Sil
    3. sevgiler benden, hem de ömür boyu hoşuna gidecek kadar (:

      Sil
  5. tekrar tebrik ederim:)gerçekten çok güzel bir nişan olmuş:)son resimde damat beyin yüzünü altıgen ile sansürlemenin bir manası varmı yoksa öylemi denk geldi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe kendini öyle çizdi o (: altıgen seviyosa demek ki..

      Sil
  6. P.S.22:33

    güzelmiş valla..düünün daha da güzel olsun..ve söylediin gibi hiç bişeyi takmadan mutlu ol..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tımam. sen istersin olmam mı(:

      P.S.: i levye

      Sil
  7. Canım benim hayırlı uğurlu olsun...
    Allah mesut bahtiyar etsin...
    bu güzellik sensin :))
    seni görmek çok güzel...
    nişan elbisene bayıldım...
    sen bir prensessin :)
    öpüldün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy çok teşekkür ederim(: ama prenses değilim ben. an itibariyle pijamaları içinde sürünmekte olan bi küllük kedisiyim. bi gece avize oldum, şimdi bildiğin balkabağıyım :) sen güzel görmek istiyosun ya, ondan öyle geliyo, yoğusa kuğusu yahni yapılmış çirkin ingiliz kraliçesiyim ben.

      öperim. mmmmuah! :*

      Sil
    2. canım benim sen yoruldun şimdi dinlen :))
      pijamalarla şıksa insan pijaöalarlada prenses olabilir :))
      emnimki güzel bir kızsın :)

      Sil
    3. sen beni pijamalarla görsen "annea elm sokağında mıyız" diye bağırırsın. allah korusun, evlerden ırak.

      Sil
  8. Çok asil görünüyor her şey, tam İngiliz kraliçesivari:)
    Şaka bir yana, Allah önce tamamına erdirsin ve bir ömür boyu mesut etsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiin. surat ifadelerimiz de bi asilmiş ki sorma.. birimizin ağzı beş karış açık, birimiz bitse de gitsek modunda..

      Sil
  9. Malesef herkesin mutlaka,mekana ve yaşantısına uymayan akrabaları vardır ve her daim hayallerinin içine ederler ama,senin de dediğin gibi önemli olan tekşey mutlu olmak :))
    Mekan,personel tutumu çok hoşuma gitti,ilerde işime yarayabilir bu bilgiler :) birde sürekli merdivenlerden bahsediyordun,"düşmeden,inebilsem" diye gerçekten endişe duyulacak kadar varmış :)
    Ayrıca "gien ve dönmeyen damat"tespitine çok güldüm ya ahaha :) birde onların ağzından dinlemeyi çok isterdim;nişan,düğün olaylarını :)
    Tekrardan hayırlı ve uzun ömürlü olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence bi kenara not et, zamanı geldiğinde değerlendir mekanı. ben o merdivenden kendimi sallasam yuvarlanmam beş dakka sürerdi. hatta merdivenin başında nişan takıp aşağı indiğinde nikah kıyabilirsin, o kadar zaman geçiyo. kimse yadırgamaz yani nişanla düğünün arası neden kısaydı demez. tamam, ben çok endişelendiğim için abartıyo olabilirim.

      ben de çok isterdim onların ağzından dinlemeyi. onların gözünden nasıl göründüğünü öğrenmeyi çok isterdim. belki de üzülmemem için dinlememem daha hayırlıdır.

      amin..hayırlı olsun inşallah..

      Sil
  10. E yakın o zaman düğün, e hadi Allah tamamına erdirsin :)
    Sırrı çözdüğüne göre mutlaka düğünden daha çok keyif alacaksın(ız) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok, yakın değil aslında. ben uzun zaman yazmayınca kendimle dalga geçtim (:

      tek isteğim.. o parantezin içi fazla sanırım bi de..

      Sil
  11. tebrıkler elbısede cok guzel

    YanıtlaSil
  12. Adsız09:59

    çok güzelmiş görebildiğim her ayrıntı :) çokkk mutlu ol inşallah :) merdivenlerden inmenin havasıda bi ayrı şimdi :)) çokta güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olurum ki ben çok mutlu, her şekilde olurum (:

      sen bi de düşmenin havasını hayal et, ooov çok fantastik!

      Sil
  13. Canım bi cenab ı Hak iki cihan saadeti versin,mutly olun inşallah,hep güzel haberlerini görmek istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar hoş ve zarif bi temenni :) öperim ki kocaman. :*

      Sil
  14. Adsız21:09

    Evettt giden damadı dürtüp dönmesi gerektiğini hatırlatmak gerekiyor gerekiyor gerçektenn...
    Bir de benimki nişanın onbeşinci dk sında ceketi kravatı cıkarmış gömleğin kollarını sıvamıştı kii o zaman dedim bu defolu çıktı iade mi etsem acabaa :)) tabiii artık çok geçtii yani anlıycan sadece davetliler olmuyor bazen nişan için planladığın düzeni bozan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en iyisini yapmış valla. ben bi ara duvaktan sökmeye başlayacaktım eytera bea diye bağıracaktım da araya birileri karıştı neyse ki unuttum parçalanma isteğimi. tebrik ederim damat beyi, sahalarda görmek istediğimi türden hareketler bunnar.

      Sil
  15. Adsız21:10

    Bu arada çok güzel, çok zarif gözüküyorsun...
    Rabbim mutluluğunu daim etsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, daha büyük mutlulukları sana nasip etsin (:

      Sil
  16. maşallah maşallah herşey güzel. zeynebin kekleri, elbisen şaane beeee. hürrem misin beeee. mutluluklar komik kız.
    :)

    YanıtlaSil
  17. Adsız10:07

    damat beylere ip neyin bağlamak gerek herhalde, arada çekip "haloooğğ olm bu senin nişanın/düğünün" deyu. ayıp be. oraya çok takıldım çok kızdım. sen mutlu ol ama. sen büyütürsün onu. bütün arkadaşlarım evliliklerinin ilk aylarını koca büyütmekle geçirdi. zor bi süreç ama sonuç iyi oluyo diyollar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok benim o kadar abartılacak bi durumum yok, gayet mutluydum. tek bi konudan muzdarip oldum sadece.. biz zaten birlikte büyüdük, durum biraz deneşik (:

      Sil
  18. Adsız10:54

    hayırlı olsun semmma çok mutlu oldum senin adına :) r darısı da başımıza :) Ayrıca mekan ve kıyafetin çoğoş olmuş çoğ da güzel olmuş taam mı ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla beğendin mi ya (: dedim ben bu şekil geyinirim, damat bu şekil geyinir. eyyorlamam bu kadar dedim çıktım.

      Sil
    2. Adsız17:49

      beğendim tabikidee :) bende aday bulursam böyle bişiler istiyoruum :))

      Sil
    3. yok. çok daha güzel olsun, çok daha mutlu geçsin seninki(:

      Sil
  19. ya ne kadar güzelsin sen ya maşallah nişanlığına bayıldım mekanda çok güzel ki çok mutlu ve çok mutsuz anlarda sabırlı ol inşallah yazıcı :))) (nasıl bir dua bu böyle :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabıra oooo kadar ihtiyacım var ki..

      Sil
  20. öncelikle hayirli olsun allah mutlulugunuzu daim etsin insallah mekan süper ötesi nisanlikta cok ihtisamli olmus nisan böyleyse dügün nasil olur merak ettim dogrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu biz de merak ediyoruz valla, daha bi plan yok..

      Sil
  21. Mutluluğunuz daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin, daha fazlası sizin olsun (:

      Sil

 
;