19.4.13

lemon tree! tap ta ra ree rap ree rap tap tap ta ta ree rap ree rap rap rap tap teep dee dap..



i'm turning my head up and down
i'm turning turning turning turning
turning around!
bu şarkı ne diyo biliyo musun okuyucu?
sakinim, huzurluyum, mutluyum, neşeliyim
hava mis gibi diyo.
fool's garden iyi ki var diyo,
 74 model bi arabada,
güneşli bi günde,
kocaman güneş gözlüklerini tak
ve rüzgara karşı bas gaza diyo.
(böyle bi şarkının ismail yk çağrışımı yapmasını kınıyorum.)

dedim ki bugün kendime ben;
kim ne derse desin,
kim ne yaparsa yapsın,
kim ne kadar kırarsa kırsın boşver.

hava güzel,
iyi dostların var kalbini mutlulukla dolduran,
güzel şarkılar, güzel olaylar,
güzel ayakkabılar var, daha ne olsun.

ağlak halil sezai bakışlarımdan
yuri bilge depresyon hırkamdan
etrafımdakilerin negatif enerjisinden sıyrıldım,
bundan sonraki tüm vakitleri kendime ayırdım.

bu arada dilimde lemmon tree vardı,
okuyucu da dinlesin azıcık gülümsesin dedim.
gülümsicesin!
çabuk!

 




2 yorum:

 
;