16.4.13

aşk bitti. leyla the band.

üzüntüsü midesine vuran insanım ben.
sonra uyuyamayan,
leyla the band dinleyeyim diyen.

bütün uyuyası giden,
kaybolsaaam, aaaşk biiitti diye mırıldana mırıldana
cenin pozisyonunda midesindeki krampların
bi an önce gitmesi için yalvaran.

yokluğunda iyiydi,
aşk bitti enfes.


bence de aşk bitmişti.
zaten leyla çoktan ölmüştü,
yerini ne doldurabilirdi ki..

bi leylası olur insanın okuyucu.
sonrası hep onu hatırlatır, sadece onu hatırlatır.
gelenin gideni aratmaktan başka vasfı yoktur bana kalırsa,
bazı insanların da ellerindekini ısrarla kaybetmekten başka.
mecnun bunu çok geç anladı,
başkalarının yanında..

"yakın değilsin, göremezsin..
masum değilsin, ağlayamazsın.." dedi,
öküz oturdu içime.

o bişey değil de,
yakası kapalı bateri çalışını senin onur ünlü!




7 yorum:

  1. son 2 3 gündür yazılan hep bir sitem karamsarlık. daha geçen günlerde nişanlandım çok mutluyum diye yazı hazırlamıştın. ne oluyor ki sana=((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben o sırada kötü insanların varlığını unutmuştum; hepsi beni beklemiş döneyim nişan hengamesinden de saldırsınlar diye. hatta bu süreçte biriktirmişler bile. ağızları çeksin. damacanalar.

      Sil
  2. Benim de hemen mideme vurur anında, yıllardır böyle ama sadece üzüldüğümde değil korktuğumda ve çok heyecanlandığımda da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen şu kelebekleri uçuşan kadınsın dimi?

      Sil
    2. ay nasıl yanii :)

      Sil
    3. heyecanlandığında midemde kelebekler uçuyo diyen (:

      Sil
    4. hehe evet ya yemek yiyemiyorum hehe :)

      Sil

 
;