2.4.13

staart wearing purple for me noow!

seni güne gogol bordello'yla başlatıyorum okuyucu.

havalar ısınmaya başladı,
dilime beirut, bordello, fools garden
itinayla yerleşti.

güne güzel başlatan şarkıların zamanı geldi,
her güne bir yağmur şarkısı itinayla rafa kaldırıldı.

 start wearing purple,
bir enerji patlamasıyla uyanıp
son ses açıp
ya temizliğe girme
ya mükellef bi kahvaltı hazırlama şarkısı.

dünyada hiç sıkıntı yok,
çimenler yeşil,
gökyüzü pembe,
sen mor..

adeta bir goran bregoviç filminden
fırlamışsın gibi.
 hayat çok güzel..


so fio-fio-fioletta!





 

13 yorum:

  1. He he.. Bu sabah ben de bunu dinledim (:
    Salı da ne Salı ama?! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çarşamba ne çarşamba asıl yarın(: tosbik bir yaşında!

      Sil
    2. Hoyiii! İçim titredi. "1" ne yahu? "1" hohihohihoiho
      Laylayloom. Kih kih kih
      1
      1
      1

      Sil
    3. 1. tam 365 gün. 365 uykusuz gece. öncesindekileri saymazsak tabi. trilyon dakikalık ağlama, daha fazla mutluluk. yeni düzen, el kadar velede bağımlı kalma süreci. böyle böyle böyle diye yedirilmeye çalışılan kilolarca yemek, yüzlerce bebek bezi. ilk gülümseme, ilk banyo, ilk adım. üstüne tırmanan ellerin günden güne büyümesi. 1 anne, 1 baba. işte 1 bu. allah 2sini, 5ini, 25ini, 50sini de gösterir inşallah yunusa, sana, bize. seni buruşuk nene yapar torun seversin. beni arar hemşire bizimki bugün çok hasta ben çıkamıyorum gel iki konuşuk edelim dersin. yok. demezsin sen öyle. nabıyon moruk dersin. çok mutlu oluruz. shrek gibi.

      Sil
    4. Ağlarsam...
      Hep beraber çok mutlu olalım. Üzülelim tabii ama az üzülelim. Birlikte olalım...
      (Müdürün yanına gitmeden önce ağlanmaz bu bir, iyiki rimel felan sürmemişim bu da iki...)

      Sil
    5. tamam, az üzülelim. anlaştık. çak!

      Sil
  2. Allah sevdiği kuluna eşeğini önce kaybettirir sonra buldururmuş ya şu an öylesine mutluyum işte ve benim gibi mutlu insanları görmek ne kadar :)))))

    YanıtlaSil
  3. Evet tamamiyle yanlış olmuş :) Sevindirmek istediği...... diyerek düzeltiyorum hemencik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ben o kısımdan bahsetmemiştim (: o bişey değil de, hava ne güzel dimi ya

      Sil
  4. Uuuuuuu, süpermiş bu şarkı, e ben de mutlu oldum şimdi ;) Teşekkürler
    E bir de Allah tamamına erdirsin, e bir de hayırlı uğurlu olsun ve haklısın gelinlik-nişanlık taşımak zor değil gerçekten de, niye o kadar abartıp da da yukarılara kadar kaldırırlar etekleri ya da tuttururlar beyefendilere uçlarından bilmem :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlar normalde de çantalarını yanındaki adama taşıtan kadınlar. bi kere alıcan o çantayı çakıcan kafasına bak bakalım bi daha al taşı diyo mu. ben hop hop biniverdim arabaya, kendi kendime indim çıktım onca merdiveni valla. ya da hepsi normal, benim anatomimde bi sıkıntı var.

      Sil
    2. bi de öküz gibiydi benim nişanlığım, sadece üst kısmı yirmi kilo vardır. bak yine sinirlendim gelinlere. sanki bana taşıttılar allahım niye böyle olduysam. deli miyim neyim.

      Sil

 
;