1.4.13

bence aramızda değişen bişeyler var.

 
 
buongiorno okuyucu!
naber?
 
stresleri atlattım,
bi hafta sonra okula dönüş yaptım.
bi haftada neler değişmiş
vay anam vay neler dönmüş serhat ya dedim,
incelemeye koyuldum.
arada böyle dedektifliklerim vardır.

bi kere bi haftada okulun bütün kadrosunu değiştirmişler.
tuvalette bi kızlar gördüm,
hocanın biri "burası öğrenci lavabosu değil" dedi
(kendisi lavabo dediğinde pembe işediğini sanıyo)
kızlar güruh halinde
"biz öğretim görevlisiyeeaz" şeklinde bağırdı.
sanırım yök bu yılın tüm kadrolarını bizim bölüme verdi.
 
 
servisin yolunu değiştirmişler.
okulda değil amazonda gider gibi gittik,
ormanlardan yol açmışlar
olaylar olaylar.
zeyna'yı bekledim, çıkmadı.
 
bankayı sokağa taşımışlar.
koskoca iş bankası böyle veznesiyle
görevlisiyle falan sokakta.
 havalar ısındı dediysek o kadar da değil diyesim geldi
ama servisten inersem ormanda kaybolurum diye korktum.

sonra üç kişinin parmağında yüzük gördüm,
anaam evlendiniz mi dedim
nişanlandık dediler.
galiba beni beklemişler.
(hayır, üçü birbiriyle nişanlanmamış.)
 
laboratuvara girdiğimde gözlerim görmez olaydı,
koku alan burnum tutuleydi
o kapıyı açma diyeydim sadııık tepkileriyle
kendimi yerlere çalasım geldi.
ah resmini çekeydim de göstereydim
on günlük iştahını kaçıraydım
küresel rejime sebep olaydım okuyucu..
 
geçen haftalarda topladığım çöpleri hatırlarsın,
işte onları senden başka kimse hatırlamamış..
işleme sokmamışlar,
kilometreler boyu bir çöp suyu.
beyaz yerler kahverengi,
yerdeki karton kutular hep emmiş o suyu
leyla ile mecnun küfürü gibi olmuşlar.
nasıl temizlerim hiç bilmiyorum.
çöpleri topladığım insanları şimdi de temizlik için mi toplasam?
 
 
bi de okula bişey açılmış.
envere mesaj attım,
"okula ne açıldığını tahmin bile edemezsin!"
"starbucks mı" dedi.
biz fatih yunivörsiti miyiz varoşuz dedim.
adam entel. yapacak bişey yok.
şok açılmış.
böyla manavlı, efendime söyliyim deterjan reyonlu,
şampuanlı falan şok.
enver boş araziyi sordu oraya mı açmışlar diye,
yok dedim orasını nalbur yapıcaklarmış.
 
biz bim isterük!
 
 
kreş de var, market de.
okuldan arsa alıp ev yapsak
misafir girişi sorun olur mu acaba?
 
(bi değişiklik de ben yapayım dedim,
bloğun şablonunu mu değiştirsem?)
 
sonra odaya geldim
oh dedim bi değişiklik yok.
ama hiç yok.
adeta zenci maykıl.
 
fare var bizim odada, adını coyi koydum.
hayvan yemiş içmiş dolanmış ortalarda.
bi allahın kulu temizlikçi çağırmamış.
örümcekler kumaş dokumuş resmen,
şu an önümde kimin içtiği belirsiz
minimum beş gündür masamda bekleyen bi bardak var.

fateme'nin beyaz hello kittyli mouseu
pacman'e dönmüş, artık sarı.
 
klavyeyi silmeden dokunamadım,
ekranı puslu görüyorum.
 türk filminde yaşasaydım bu pislikten verem olur
hemen yıkanmazsa ölecek hastalığına yakalanırdım.

şimdi gidip iki tur atmam
daha neler değişmiş bi görmem lazım.
umarım kantinci değişmiştir,
yemekler değişmiştir,
çay ocağındaki çayın markası değişmiştir,
bizim hocanın tezlere yaklaşımı değişmiştir,
hatta genel olarak danışmanım değişmiş bile olabilir.


akşama bloğun yazarının değiştiğini görürsen
hiç şaşırma.





29 yorum:

  1. Adsız12:43

    hayır!değiştirme şablonunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi beni ikna et(:

      Sil
    2. "Adsız" kişi nasıl ikna eder bilemiyorum ama bence de sakın değiştirme. Benim seninle tanışmamı sağlayan bu şablon oldu. "Vuu - huu negzelmiş defter kibin" deyip okumaya başlamıştım.
      Gerçi biz teraziler çok stabil olamayız. Değiştir değiştir sen. Eminim yine ço güzel bir şablon olacaktır. Sonra olmazsa 'nostalji' olsun diye yine buna dönersin. Bilemedim... Hifff...

      Sil
    3. senin benle tanışmanı sağlayan bu şablon olduysa konu kapanmıştır.

      Sil
  2. Ben okurken yoruldum, sana kolay gelsin canım, istediklerin değişsin, istemediklerin kalsın:)

    YanıtlaSil
  3. Adsız13:20

    şablonun bence de çok hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözüme birden dar gelmeye başladı. sanki okuyucuyu yoruyomuş gibi, uzunlamasına yazınca..

      Sil
  4. ay çok eğlendim okurkenn :)
    ben de öğretmen adayıyım, staja gidiyoruz okula henüz .. öğretmen olmak ve böyle eğlenmek istiyorum, tamam zor zamanları da var ama ben çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben öğretmen değilim ya, masterını tamamlamaya çalışan asistanım sadece. bi yedi ay kadar öğretmen olmuşluğum var, sanırm dünyada yapılabilecek en güzel iş.. zaman ne gösterir bilmiyorum, belki tekrar olurum(:

      Sil
  5. Bence sen abartıyosun nan. Nasıl yani bi haftada beyaz moos sarı mı olurmuş? Öyle bi kirlenme potansiyeli varsa ofisinin bence sen onu bankacılar gibi sokaa taşı. En azından "Ofis sokakta olduğu üçün çabık kirleniyo" dersin :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence sarı. burnuynan aynı gibi. pislik içindeyiz. üstüne de gittim bi leğen çöp doğradım, şahtım şahbaz oldum.

      Sil
    2. Ay kıyamam yaaa...
      Sen mis gibi bi nişan yap, ardından gel çöp ayıkla. (Ulama oldu, çok da güzel oldu: çö payıkla)

      Sil
    3. bak bak hem sayısalcı hem edebiyat biliyo. küllük kedisiyim ben, kedi canımı benim. külkedisi dedim, aklıma ayakkabı geldi. du gideyim de ayakkap alayım.

      Sil
    4. Bakma sen benim miyendiz olduğuma. Fizik ve Kimyam karnemde 1'di benim. Son dakkada geçirdiler de ÖSS'ye girebildim :S
      Alma ayakkap falan. Para biriktir accık, savurganlık yapma. (Yemedi di mi? Hadi git al madem...)

      Sil
    5. inanmam. e eh. cık. asla da inanmam.

      almadım, eve geldim. tuzluk falan alcam.

      Sil
    6. Vallaha nan. Dersane sınavlarında sonuçlara bakarken sondan başlardım. Önce "0"lar (sınava girmemişler) sora ben geliyodum. :D
      Kimsenin umudu yoktu
      Bende Porland'ın Kaya ile Maya'sı var. Kaavaltı takımı. Ço eğleniyom ben onlarla.

      Sil
    7. bende de paşabahçe'nin şekerle pekeri var, çay takımı kavaltı takımı bi de güral porselenin kalpli bardaklarını aldım yedeklemeci ruhumdan ötürü. ama ben daha eğlenemiyorum. evim olsun, seni çağırayım kavaltıya, onları kullanıcam.

      Sil
    8. Hohihohiho! Eğer başka bi takım olsaydı çok bozulurdum yeminnen. Aynı göğün terazisiyiz (:
      İlk çeyizim onlardı benim. 450 TL falan vermiştim takıma. Ne koymuştu yaa... :D Ama değdi. Bakıp bakıp seviyom onları (:
      İnşallah, sen önce bi kocanla kahvaltı et de... Ben de Gülbilge'yle Yunus'u alıp gelirim bi Pazar sabahı (;

      Sil
    9. benim ilk çeyizim neydi diye bi düşündüm de, shafer'ın şu inek şeklindeki sütlük - kremalıklarıydı galiba. insan bi tabak alır, tencere alır.. sen geldiğinde çibörek yapıcam. papağan'a rakibim.

      Sil
  6. Ne maceralı hayat yahu :)Blog yazarı değişmesin de ne olursa olsun :D Ne kadar da bencillik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşın yorumuna canı gönülden katılıyorum yazıcı değişmesinde ne istersen onu yap:))) okul okul değil tv kanalları gibi birden bire nerede ne oluyor ne dönüyor anlamıyorsun :))

      Sil
    2. şimdilik bi değişiklik yok süslü, bizzat kendimim. du bakalım nolcak.

      gülihan hanımcığım, şahsınızı görünce ruhum şad oluyor. yorumlarınıza hayranım, nasılsınız efenim?

      Sil
    3. aman o şadlik bana ait :)))) halimi hatırımı da sorarmış canım ya :)) hiç iyi değilim ama senin için iyim sağ ol diyebilirim

      Sil
    4. deme yahu benim için üfürükçülük yapmanın ne manası var. iyi ol. neden ki kötüsün? iyi olsana.

      Sil
  7. Adsız18:16

    ay çok keyifli bi yazı olmuş bu :D aktı gitti bi ara bitmesin bile dedim :)

    YanıtlaSil
  8. devamını istiyosan sana şarkı söylerim. " şimdi banaa kaybolan yıllarımıı verseelerşimdi banaa seninle bir ömür vaadetseleeer şimdibanaağ yeniden ister misin deseler tekbirsözbilee söylemeye hakkıııım yoook"

    evet, konuyla çok alakalıydı.

    YanıtlaSil
  9. Sema nişan şeyini okumuştum ama yorum yazamamıştım.
    Ehe, çok çok mutlu ol umarım.
    Seni seviyoz *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de seni seviyoz, kardeşimiz gibi. kıymetlimis!

      Sil

 
;