15.4.13

benim hiç bu kadar kötü başlayan bi haftam olmamıştı okuyucu..


ben bugün büyüdüm. böyle bildiğin on yaş.
birazdan tuvalete gidip saçlarımı kontrol edicem,
ak düşmüş mü diye.

duymadığım laflar duyuyorum,
en yakınlarım tarafından arkamdan söylenmiş.
ne kadarına inanmalıyım,
insan beyni ne kadarını uydurabilir
vicdanı ne kadarına izin verebilir bilmiyorum.

akciğerlerim büzüldü, ak misket oldu.
nefes alamıyorum.
ak demişken,
gandalf iyi ki ak gandalf oldu.
bozken ne pis görünüyodu dimi?

tamam, kafamı dağıtmak için saçmalıyorum.
hatta o kadar saçmalıyorum ki
az önce su şişesini sevdim
ne güzel fiziğin var senin falan dedim.

bu süreçte öğrendim ki
annen, evlenmek istediğin adam,
ya da güvendiğin bi başkası
herhangi biri için "ondan uzak dur" diyosa,
sezgilerin bok yesinmiş.
uzak dur, ölmezsin.

bunu "sen dedin diye ben arkadaşımdan vazgeçecek değilim"
polemiğine sokmamak gerekiyomuş.
zaten kılavuzu gurur olanın..

insanlar senin o kocaman hafsalanla
hayal bile edemeyeceğin kadar iki yüzlü olabilirmiş.

 hak etmediğin halde üzebilir,
sonra hiçbişey yapmamış gibi yüzüne bakabilirmiş.
sıtkı sıyrılmak diye bişey varmış.

ben hep hisleri çok kuvvetli bi insan oldum okuyucu.
bu yaşıma kadar bi insan için
ben onu sevmiyorum, şu kusuru var dediğimi bilmem.
aileme bile kötülük yapanlara
her gördüğümde hizmetimde kusur etmedim,
hep güler yüzle karşıladım.

dostlarımın herhangi bi ihtiyacı
hep benim vaktimden, işlerimden kıymetli oldu.
etrafımdaki herkes elimden geleni yapacağımı bildi.
işte bu yüzden, hep samimiyetle karşılandım.

 kimse arkamdan söyleyecek bi laf bulamadı.
kimse arkamdan bişey söylemek istemedi çünkü.
çok mu düzgündüm, çok mu terbiyeliydim?
elbett hayır. ben de her çocuk gibi,
her genç gibi oldum her zaman.
bi fazlam yoktu.
sanırım tek farkım samimi olmamdı.
 
erken olgunlaşmak zorunda kalan bi çocuk oldum,
çoğunuz gibi.
erken büyüdüm, insanın kıymetini erken anladım.

işte bu yüzden
şu an canımın ne kadar acıdığını sana anlatamam okuyucu.
ben hayatımda İLK kez samimiyetsizlikle burun burunayım.

sırtından bıçaklanmak fiziksel bişey değilmiş.
böyle sırtımda bi delik var, nefes alıp verirken acıyo.

ama çok garip.
ne gözlerim doluyo, ne vicdanım rahatsız,
ne düşünebiliyorum.

geçsin gitsin istiyorum sadece.
duymayayım, kendi kendine atıp tutmuş olsun.
sadece üzülüyorum,
ben yine yarın mutlu bi insan olurum.
ama bu kadar hatayla, o ?..


 




23 yorum:

  1. tecrübeli insan kime denir biliyo musun; çok kazık yemiş insana denir..
    bi daha inşaallah böyle kötü tecrübeler yaşamazsın..

    bi de bi de güzel bi söz vardı; "insanların size karşı olması diye birşey yoktur. onlar zaten hep kendinden yanadır" gibi bişey..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, onlar hep kendilerinden yanaymış. bi bakıyomuşsun, yanında kimse yokmuş. üstelik sen onun her anında destekçisiyken.

      Sil
  2. Hayırlı olsun kuzum.
    Aslında bu İLKi biraz geç yaşamışsın. Al sana bunu öğreten olayı, katla katla katla, muska yapıp koynuna sok. Seni ikinciden, üçüncüden korur o.
    Sonra da git güzel bir film seyredip nutellalı ekmek ye. Bu da o sırtındaki deliğin daha hızlı kapanmasını sağlar.
    Son olarak;
    Geçiiip gidecek...
    (Sonun da sonu: Nutella çok gizel diğğ miğğğ?)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh minel aşk ve minel nutella!

      ne izleyeyim? hayat güzeldir izleyeyim, joshua gibi oğlum olsun diye dua edeyim. tımam, karar verdim.

      son olarak, geçtii, gitti.

      ve sonun da sonu, sen daha güzelsin ki ^^

      Sil
  3. Adsız13:54

    Ben bu kadr uzun yazamıyorum güçüm olmuyor çünkü. Hislerim aynı böyle belki daha fazlası. Fazlası galiba çünkü ONLAR yüzünden hayata herkese olan inancımı yitirdim. Arkadaşlık kurmaktan dahi korkar oldum.

    Umarım kısa zamanda atlatırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım asıl sen atlatırsın. ben daha yazarım da bi nefes alma denemesi yapayım diyorum yarıda bırakıyorum. bana kalırsa sen dene. gerekirse bin kez yenil, ama arkadaşlık kurmayı her seferinde dene. insan karşısındakinin iyi niyetine inanmadan yaşayamaz çünkü.

      Sil
  4. geçmiş olsun canım,o güzel kalbinden "öpüyorum" "geçsin diye" :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni kimse kalbimden öpmemişti!

      Sil
  5. Kuzuuum noldu ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzuya eşek muamelesi yaptılar bindiler üstüne vurdular kırbacı(:

      Sil
  6. Adsız14:47

    canım benim insanlar böyle işte mutlulundan cok üzüntünü istiyorlar.çekemiyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyleymiş ya. hayretle izledim. durdum karşıdan baktım, sözleri bitsin diye bekledim. bir insan bu kadar kötü niyetle nasıl yaşayabilir kalbi çürümeden, anlayamadım.

      Sil
  7. sanki kendimi mi gördüm ne :/
    tek bildiğim en sevdiğim "Allah'a yakın bana uzak olsun"
    senin ki de bundan nasibini alsın ne denilir ki başka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en sevdiğim söz yazacaktım "yanlış anlam" çıkmasın ehi ehi :)

      Sil
    2. amin. edilecek en güzel dua sanırım. allah hidayet versin, kini nefreti onu yiyip bitirmeden farkına varsın hastalığının, ne denebilir ki..

      Sil
    3. aynen şıvaynen :)

      Sil
  8. Adsız16:30

    Düveriz biz onları. Bak bi yazı yazdın anında üşüştük karınca gibi.

    Bu dünyada seni seven insan sayısı senin bildiğinden bir kişi azalmış olabilir, ama gün geçtikçe katlanarak artıyor da, farkında mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değildim. bunu görene kadar. öyle teşekkür ederim ki sıkılırsın, bu yorumu adsız yazdığın için şükredersin. derdim beni sevsinler değil; derdim ağızlarını burunlarını kırayım. ebet, tam olarak böyle.

      Sil
  9. Hoop silkelen kendine gel ve çak bi fiyuvit!

    YanıtlaSil
  10. maalesef acı tecrübelerimiz olgunlaşma sürecimizi 2-3-4... katına çıkarıyor bizim, ben de çok olgun hissediyorum kendimi :((

    YanıtlaSil
  11. Düşünememek, vicdanı sızlamamak ve de gözleri dolmamak. Bunu nasıl başarıyorsun? Şanslı mısın acaba?

    YanıtlaSil

 
;