23.4.13

baykuşlu lens kabı yaptım, adını owli koydum, arkadaş olduk, az daha zorlasam evlenirim.

dün bi kendini bilmeme hali sonucunda
sokağın ortasında gece vakti yere yığılıverdim.
sol kolum terk.

ayağa da kalkamıyorum,
bütün gün danalar gibi yattım.
yatarken boş durmadım,
12 tane amerikan servis yaptım.

mal mısın kızım dedim,
senin hiç bi zaman 12 kişilik yemek masan olmayacak ki.
sonra cevap verdim;
olsun biri leke olur, yanar, yırtılır, yedekli olsun.
(yemek yenmicek israille savaş yapılacak sanki üstlerinde)

kalan ufak keçe kırıntılarını kalkıp çöpe atmamak adına
(üşengeçlik değil, valla kaburgalarım acıyo)
türlü çeşitli şekillere sokup
bişiy yaparım ki ben bunlarla derken
üç aydır gözümden çıkarmadığım lenslerim intihar etti.
pıt pıt gözümden düşüverdiler.

deneyip gözlemlediğim bişey var ki
lensleri çıkarınca rüyalarımı bulanık görüyorum.
ve bu katlanabileceğim bi durum değil dostum!
sadece rüyamda görebildiğim şeyler var benim,
ya bulanık görüp yanlış yorumlarsam?
yoo bayım yoo dedim ve beynimde bi ışık çaktı.

anaların çocuklarına fıstık diyip bezelye yedirme çabaları gibi
lens kabımı kendime sevdireyim,
onun da bi kişiliği olsun,
yazıktır diyip boyadım yapıştırdım.


hayır, mod podge herhangi bişeyime burnunu sokmazsa
o iş yolunda gitmezdi.


nereye varacak bu boş beleşliğin sonu,
hiç bilmiyorum..




29 yorum:

  1. süper olmuşş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla mı ya? kendisine ileteyim, mutlu olsun gariban. azıcık sıkıntıları varmış bu aralar.

      Sil
  2. güldürmeli bi post olmuş :)
    baykuş'umuza diyecek yokk :D

    YanıtlaSil
  3. çook güzel olmuuuşşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür etti, eyvalla pampa dedi.

      Sil
  4. Ti Allam yaa :D Bi şi yapmışsın hakikaten sen bunla!

    Bayıldım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim adım söylediği sözü hayata geçiren kadın! he bi işe yarıyo mu? yok. öyle de lens kabı, böyle de. ama olsun, arkadaş olduk.

      Sil
  5. oha ben de istiyorum!

    YanıtlaSil
  6. P.S.21:48

    hastayken bilenem boş durmuyosun yaw..o deilde kendime pay çıkarıom bu kadar bomboş zamanım var blog okumak dışında hiç bişi yapmıyorum..ne tembelim ben be (bkz. özeleştirmenlik yapıyorum..)her neyse bunlar sevimli olmuş ki zaten baykuşlu şeyleri seviyorum ben..yedek lens kaplarıma değişik bi gözle bakmaya başladım..alcam keçeyi baykuş yapcam seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: sıpa yap. bin üstüne, vur kırbacı!

      Sil
  7. Baykuş seni özendirsin de o lensleri bir çıkar gözünden :) Şaka bir yana çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık öyle bi hale geldim ki lazer olsam lenslerimi çıkarmadan olurum, o kadar bütünleştim. çıkarmak aklıma gelmiyo, bi senelik lens alıyorum iki kutusunu kaybediyorum kalanını iki sene kullanıyorum.

      Sil
  8. Anam! Çoook harikeyn olmuş:D

    YanıtlaSil
  9. Adsız11:58

    çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür etti, bi gün sana oturmaya gelmek istiyomuş.

      Sil
  10. çok güzel olmuş ellerine sağlık cnm

    YanıtlaSil
  11. Gecenin bi vakti yere yığılmak derken? N'oldu? İyi misin? Neden?
    (Yazının ana fikri baykuş muydu yoksa?)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum ki ben de anlamadım. sokağın ortasına yığılıverdim öylece. ne başım döndü, ne ayağım kaydı. ne kadar öyle kaldım onu da bilmiyorum. çok kibar bi hanfendi beni eve getirmeseydi hayatıma çamur kadın olarak devam edebilirdim (: iyiyim, sol kolum sorunlu biraz; onu da alttan alıyorum hmm haklısın falan diyorum ki daha fazla sorun çıkarmasın(:

      Sil
  12. Çok beğendim şirin olmuş:))

    YanıtlaSil
  13. Adsız09:58

    Keçeyi nerden bulucaz alık ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alık mııığ o.O

      bak sağ üstte meşaz kutusu var, al ordan adresimi bana meyil gönder. gönder adresini, ben sana keçe göndereyim. çok göndermeli oldu ama başlayınca gerisi kolay (:

      Sil
  14. Final zamanı oturmuş blog okuyorum :| ama bunu görünce değermiş dedim, çok beğendim! Ben pek yetenekli değilim ama yine de bi deneyeceğim yapmayı umarım böyle şirin olur :)

    YanıtlaSil

 
;