23.4.13

bahar geldi de ne oldu?


hayır, ne oldu yani?

bi demet papatyayla karşılanmışlığın var mı?
papatyayı geçtim,
sordum sarı çiçekle de olsa
karşılanmışlığın var mı?

bir allahın kulu da
gel sana bahar kahvaltısı hazırladım,
bak yaşasın nutella var,
ohh kuşlar çiçekler dedi mi?

sokakta çiçek açmış ağaçlara sırıta sırıta baktın da
birine su verdin mi allaşkına bi söyle.
hiç aklına geldi mi? he?

kış makyajından, smokey gözlerinden vazgeçebildin mi?
bugün de pastel pastel,
zarif zarif, bahara yakışır çıkayım dedin mi?

bi çilekli bahar tatlısı yapıp
komşulara dağıttın mı?


tuzlu eriğe düştün mü?
iğde çiçeği, ıhlamur, sümbül kokladın mı?
 yüzünü güneşe dönüp rüzgarı karşına alıp
elindeki beş yüz sayfalık kitaba gömüldün mü bitirmek üzere?

sevdiklerinin gözlerinin içi parlasın diye
herhangi bi çabada bulundun mu?
sana sezen cumhur önal ol demiyorum,
olma zaten öyle romantik falan ıy.
başka yolları var yani.

yok.
anca bahar geldi cam silelim,
bahar geldi zayıflayalım,
polenler kaşınıyoruz,
kara sinekler vızvız.

olmaz canım, olmaz yavrucuğum.
bahar sana gelsin diye değil,
sen başkalarına götür diye var.


6 yorum:

  1. yerim senin bahar yorumunu he ya bahar geldi de ne eyledim la ben diye bir düşündüm bir an panik oldum aileme ilk mangal keyfini yaşatım yetmedi çilekli pasta yaptım sundum daha ne olsun diye içimden geçti bir an :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde yaşa! allahın aşkınaaağ! ben de çilekli pasta isterüm!

      Sil
  2. Benim yirmilik dişlerim yine çıkma kararı aldığından baharın tadını çıkaramıyorum şu an :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimkiler on altı yaşımda başladı çıkmaya; 23üm hala çıkmadılar. nazlı onlar, uğraşıcan acık(:

      Sil
  3. Adsız17:45

    Serzenişin kralı olmuş bu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: arada böyle çaktırmadan öğüt verirliklerim vardır

      Sil

 
;