1.10.12

işte size kahvaltı sunumları! böyle sempatik şeyler sunmak varken yumurtayı haşlayıp ortaya koymaktan vazgeçin!


alelade hazırlanmış sofralar sevmiyorum.

kahvaltı yapılacaksa
uzun uzun,
yayıla yayıla yapılsın istediğim için de
bence en önemli masa
kahvaltı masası olmalı.

neyse ki haftaiçi kahvaltı yapmıyoruz da
böyle bi sorunsal oluşmuyo.

sadede geleyim.
standardın dışına çıkın ev hanımları!

(şimdi ben evlenince
enine genişlemekten başka
yapacak işim olmayacağından
 bana söylemesi kolay.
tüm ömrümü sofra kurarak geçirebilirim nasılsa.)

böyle sempatik şeyler sunmak varken
yumurtayı haşlayıp ortaya koymaktan vazgeçin!
 




12 yorum:

  1. Adsız18:38

    ooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaa!!!!!!
    çoook güzeller!!!!!

    YanıtlaSil
  2. Super muhtesemler hepsi en son sosiliyi yapabilirim ancak gun yetmiyor ki daha fazlasini sunmaya evlenince anlarsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baa da gün çok uzun geliyo.. neyle doldurulur bilemiyorum. kafam karışık zaten. hayat ne tuhaf vapurlar filan.

      Sil
  3. kırkayak süpermiş yaa, ama kim uğraşcak bunlarla,valla biz bişey yapıp yediğimize ve açkalmadığımıza dua ediyoruz;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aç kalmadığına dua etmek süperdir, anne olup çocuğunu böyle eğlendirmek paha biçilemez.

      Sil
  4. Ya yürü git... Soğumuştur bunların hepsi. Soğuk omlet mi yedircen çocuuna?!
    Birer sanat eseri olarak harikalar ama ben uğraşamam yahu. Püreye zeytinden göz, domatesten yanak falan yapıyorum en fazla. Yeter o, yeter...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdiden yapmadık heralde. bırak çocuğu evli nişanlı falan bile değilim. bunları kaydettim 2025te bakayım da o zaman çocuğum olursa yaparım diye.

      bak hele ya. neyse senin beben daha bunları anlayacak yaşta değil, okula başlayana kadar böyle idare et çakmaz o zaten sevinir.

      Sil
  5. Adsız09:28

    Hayır da neden kopyalayamıyoruz kii pc de kaydetmem lazım yoksa unuturum ben bunları:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi iki kez denemen lazım sadece(:

      Sil
  6. Adsız11:43

    şokolloluu tossttttt ovmaygerddd

    YanıtlaSil

 
;