21.10.12

şu hayattaki en sevimli şey çocuktur!






14 yorum:

  1. Ağza bak ağza :D

    YanıtlaSil
  2. ahh ahh bir cocugum olsun diye epey ugrasıyoruz ama kısmet :))

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminim hayırlı bir zamanı bekliyordur, eminim olgunlaşması gereken bir zaman / durum / insan vardır ortada. şu an bu durum seni üzüyo olabilir ama elbette bizim şer bildiğimizde bir hayır vardır.. rabbim en kısa zamanda bi dünya tatlısı nasip etsin size(:

      Sil
  3. Bencede kesinlikle ya. Restorana o kadar tatlı cocuklar geliyor ki. Nazar degdırıcem diye korkuyorum. Çocuk sevgimi geliştirdi :)

    YanıtlaSil
  4. evlenınce hemen yapıcam:)
    mımledım ve odulledım senı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte o hepimizin temennisi, mark darcyni bul da çoluk çocuğa karış;)

      valla mı ya? koştum geldim, sevindim bi an manyak gibi:)

      Sil
  5. Benimde en sevdiğim şey cocuğumdurrrrrrr:))))

    YanıtlaSil
  6. Ha ha..evlat cok tatliymis,sevdim ama evlatlarimla degismeeeeem oni ;)
    Senda sewimlisin bocuk,sendaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla mı? ama ben hiç ayıya sarılmadım.

      Sil
  7. Adsız11:01

    OY OY OY yerler onuu :)

    YanıtlaSil

 
;