18.10.12

bkz: "bu da benim olsun" demenin suyunu çıkarmak

hastalık dolaysıyle
evde dana gibi yattığımdan
(büyüklerimden özür diliyorum)
oooov bu da neymiş hacı temalı
pek çok harekette bulunuyorum.

son bir haftadır,
gugıla yazdığım arama kelimeleriyle
kreativite konusunda
bloğumun pek sevgili bazı okurlarını
geçmiş bulunmaktayım.
(ki kendileri bloğuma
maymun kız, cif, benim neyim olmak isterdin,
manikenler, kaynana büyüsü gibi
pek çok anahtar kelimeyle ulaşmakta..)

 
işte yaptığım bu zeka dolu araştırmalar sırasında
çook da ihtiyacım varmış gibi
bi keşke listesi oluşturdum.
her gördüğüme
"anne diyor, bizde niye yoh?!"
tepkisi verdim.
cevabı çok basitti aslında,
alışveriş yapmayı sevmediğim için.

şimdii merakla beklenen
wishlist geliyor!
o biiiv sempatiik!
o biiiv ulaşılamayaan!
o biiiv
o biiv kii üüç döövt!


daktilolara aşık olduğumu farkettim.

ve vintage fotoğraf makinelerine..

somewhere over the greenbow diyebileceğim
eski otomobillere..


ve genel olarak woswoslara(:

bunu wishlistime eklemem
hayli ilginç oldu sanırım..

ve diğer isteklerimi sıralıyorum;













işte bu!
hayatımın eşyası olabilir!


 bi donut kalıbım olsa,
dünyayı kurtarabilirdim..



2 yorum:

  1. hey inanmayacaksın ama ilk ikisi benim de en çok istediklerim arasında ve onlara sahip olmam için yaklaşık üç kilo vermem gerekiyor bkz:anneyle pazarlıklar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ona inanırım bence her genç kızın rüyası zetina dikiş makinası değil daktilodur zaten. de şuna inanamadım, kilo verirsen annen sana bunlardan mı alacak?! o.O

      Sil

 
;