8.10.12

tu du list


 g'mornin okuyucu!
moda bloggerlarına çok şık,
yemek bloggerlarına çok lezzetli,
hobi bloggerlarına çok ilhamlı,
yazar bloggerlara çok anlamlı bi hafta diliyorum.

kendime?
bilemedim..
benim için iyi dilekleri
sen dile okuyucu.

uzun zamandır to do list yapmamıştım kendime,
galiba bu yüzden
hayatım bi karışık geldi.
düzene ihtiyacım var,
ve yapmam gerekenlerin listesine..

- okuldaki projeleri bırak.  
- tezinin adını koy, başla.

- şubatta bitirmen gerektiğini unutma,
hocana da her fırsatta hatırlat.

- şu butik pastacılık işiyle
daha derinden ilgilenmeye başla.

- insanları kırmadan,
alışverişten nefret ediyorum der gibi bakarak
alışveriş yapmamaya alış.
ihtiyacın olacak.

- her pazartesi üç kitap ayır,
her pazar bitmiş olsunlar.

- yanlış anlaşılmalara mahal verme.
gerekirse hayatından çıkar,
ama karakterinden ödün vermiş olma.

- bu hafta kendine bi gün ayır,
sadece kendin için.

- fazla eşyalarını bi daha ayır.

- hayatını sadeleştir, sadeleştir, sadeleştir.

- adına para bastır,
sırmalı kaftan diktir,
tez zamanda sefere çık.
(yuh.)

- incirli keki bir de büyük tepside dene.

- özanadolu'yu ara,
gelip eşyalarını almaları için.

- bu kadar su içmekten vazgeç.

-  saçını değiştir.

- bej rengi bi pardesü al
(behrengi'nin adı bej renginden mi gelmiş acaba :S)

- her gece uyumadan önce bir namaz kıl,
dua et, af dile,
ama içten dile ölüm korkusuyla değil..

- bir gün özleyebileceğin şeylerden
kendini uzak tut.

- 17 tane krema icat et.
kek kreması.
(evet, 17 tane.)

- daha güçlü görün, daha sakin,
daha zarif.
unutma,
sen her zaman kuğusu yahni yapılmış
ingiliz kraliçesi edasıyla gezen
bir terazi kadınısın!



 
 

26 yorum:

  1. Sana da böyle güzel yazılarla okuyucunun yüzünü güldüreceğin bir hafta dilerim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Adsız12:48

    baksana kombin sitene link verdim ..Bi sakıncası yok değil mi?sayfamda bi bak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onur duydum. reklamımı yapmışsın, ne sakıncası olacak(: hesap numarana 25 haneli bi rakam yatırmak isterdim amma lakin ki öğrencilik başka bişeye benzemiyo:D

      Sil
    2. yook artık! o pembeli hatuna da, tanıtım biçimine de, ince düşünceli oluşuna da hayran kaldım!

      Sil
  3. çikolatalı keke böyle naneli gibi krema olur mu? olursa güzel olmaz mı?

    ben de sırmalı kaftan istiyorum ama sefere çıkamam, üşeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, araya dalmış gibi de olacağım ama. londra'da birçok çikolata ve kek 'mint' /nane aromalı satılmakta zaten. gayet de lezzetli. harika olurmuş yani. ^^ deneyin derim.

      sevgiler,
      luna.

      Sil
    2. ben sefer dönüşü sana veririm, acık kirlenmiş olur ama giyersin hevesin kalmasın(: naneli krema süper fikir, denenmeli!

      luna oreo var mı orda oreo :( varsa benim yerime de yesene on altı paket falan.. naneli çikilataya bayılırım ama kekte denemedim hiç, deneyeyim de yenebilir bişey olursa tarifini vereyim.

      Sil
  4. ne güzel bir to do list olmuş. acilinden bana da lazm, boşluğun içinde paldır küldür yaşıyorum gibi. çok kötü.

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buna öğrenci kaderi mi demeliyiz? londra'da boşluğun içinde yaşanır mı hiç aa.. ne demiş svini tod? der iz no pleys layk landın! ah tim burton'a olan aşkımı hatırladım..

      Sil
    2. tim burton'ın yeni filmi gelmek üzere sinemalara. gel londra'ya da birlikte izleyelim. ^^

      sevgiler.

      Sil
    3. aaah keşke..

      Sil
  5. Adsız15:02

    benim böyle bir listem olacaktı şuralarda biyerde uzun zamandır bakmıyodum gerçi çok uzun olduğundan belkide okumaya üşeniyorum... yazı çok güzel olmuş bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman o listenin başına ilk evvele "bu listeyi oku" diye bi madde ekle, dayatma olsun, işin kolaylaşsın(:

      Sil
  6. O zaman ben sana şöyle hazır bi tu du list veriim:
    - zıbırları zıb
    - zöpleri dümlet
    - kıtileri pit

    YanıtlaSil
  7. Adsız16:19

    :):):)
    öpüldün..

    YanıtlaSil
  8. Her zaman yorum yapmasam da blogunda gezmeye bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahiden mi(: yorum beklemiyorum, gezinirken gülümse yeter:)

      Sil
    2. Anne?!
      Eyvah basıldık!
      :D

      Sil
  9. Mutlu haftalar diliyorum canım sana :) Umarım planlarını gerceklestırebilirsin :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. tesekkürler,benimde sayfama beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok lezzetli bi hafta dilediğim için? hoşgeldin(:

      Sil

 
;