17.10.12

kısa günün kârı..

öksürükler,
nefes alamamalar,
"ay iki dekka durun noolur
bayılıcam"lar eşliğinde
bi saatlik bi alışveriş maratonunun ardından
(ki alışverişe çıkmaktan nefret ederim.)
beni çok mutlu eden yeni eşyalarım oldu.

en çok neyi sevdim biliyo musun?
merilinlerimi, zımbalarımı(:


bu arada manyak gibi
her bulduğum eşyamı zımbalıyorum,
zımba modasını bulan insan;
eğer bloğumu takip ediyosan
(ki ediyosundur kesin.)
annem orda burda zımbalar var diye
fena sövüyo olabilir..





8 yorum:

  1. Eğer zımbaları seviyorsan bloguma bakmanı isterim :) çok güzel zımba ve skull ürünler listeledim :))sevgiler...

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle çok oldu ki ayakkabım, çizmem, çantalarım.. göz atayım hemen(:

      Sil
  2. Merilinlerini çoo beğendim :) güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yalan söyleyim, ben de çok beğendim valla(:

      Sil
  3. Güle güle kullan canım :) (kışkançlık dolu sinsi bi sırıtış)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe:D çok kadın yorumu olmuş ama bu (:

      Sil
  4. İyi günlerde kullan canım. Çok begendim.

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil

 
;