11.10.12

senle ben batı doğuu, ama dünya yuvarlak..


bazen,
etrafa kocaman kocaman bakan
bi çocuk gibi dolanırsın.

helecanla çevrene bakarsın,
yerde papatya görürsün mesela
allahım dersin ne kadar tatlı.
kelebek görürsün sırıtırsın.

bi kahve bile çok mutlu eder.

öyle için acır ki bazı şeylerden,
 sırf onları gizlemek için
gülümseyecek bişeyler ararsın.

güzel bir kitap seni saatlerce neşeli tutar.
hayata tutunmaya çalışırsın çünkü.
çünkü bunu bi şekilde
yapmak zorundayız.

çünkü muhakkak
herkesin bi yerleri
birileri tarafından acıtılıyo,
herkes sebep arıyo.

işte böyle çaba harcarken
gülümseyebilmek için,
umut etmek,
oov herşey nası da hallolur diye düşünmek için
kendi ışığına koşarken
biri sana bir tekme atar,
feleğini şaşırırsın.

o zaman şebnem der ki senin için;
 
"ben küçük bir kız heyecanlı
oyuncaklarım tahtadandı
hepsi kırıldı
yapıştırdım.."

burdan kalbimi kıran insanlara
özellikle hocama seslenmek istiyorum;
bana oyuncakçı aç ulan!




12 yorum:

  1. ah ne hoştur bu şarkı ve şebnem!

    sana oyuncakçı açsınlar,evet bunu yapsınlar.

    biz de gelip oyuncaklarını yapıştırmana yardımcı olalım.

    neresinden bakarsan bak, sonu mutlu bitecekmiş gibi duran bir hikaye değildir de nedir ki şimdi bu?! o la la...

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oov bu anlattığın hayatımda benim için düşünülmüş en güzel şey! kesinlikle mutlu sonlu bir hikaye(:

      Sil
  2. Çok güzel bi sarkı daha..

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüm diğer şebnem ferah şarkıları gibi(:

      Sil
  3. Ben bugün iyi değilim. Gergiiiin bir çamaşır ipi gibiyim. Fazladan ıslak bi havlu assan yeminlen koparım. Kopartmayın nan beni!
    Sabah sabah kafam dağılsın diye izlediğim blogcular ne yapmış, nassılarmış aceba diye sıradan okuyorum. Ne Cuma'ymış arkadaş! Herkes mi bunalımda? Herkes mi mutsuz, sinirli, asabi, kırık, küsük (küsük ne lan?!)???
    Valla toplarım blog alemini lunaparka götürürüm "Abla hava yağmurlu" derlerse, kafalarına telefonumu dayayıp zorla çalıştırırım oyuncakları.
    Bunaltmayın beni. Neşeli şeyler yazın! Valla burnunuzu öldürürüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banane. sen gerginmişsin ben de gergin olurum o zaman. yazamam neşeli şeyler, onları gece yazıcam.

      Sil
    2. O zaman ikimiz de gergin olmayalım bugün taam mı?

      Sil
    3. ben ço hastayım, gerilecek enerjim bile yok:(

      Sil
    4. Geçmiş olsun. Çorba gönderiim mi sana?
      Peki ya NUTELLA'ya ne dersin yavrum?!

      Sil
    5. nutellaaağğ!

      bu benzersiz lezzete asla hayır diyemiyoruum!!

      Sil
    6. Bi daha sormam bak; ver adresini gönderiim nutellanı (:

      Sil
    7. (: teşekkür ederim, göndermiş kadar oldun. hatta şu an ağzım yüzüm nutella :)

      Sil

 
;