15.10.12

pınar, reklamların şahıdır!

 günaydın okuyucu!
naber?
ben hastayım,
öküz gibi tez beklerken
tezim hazır,
okula gidip başlayamadım.
reklamlar izliyorum.

muhakkak denk gelmişsindir televizyada
pınar'ın şu
nil'e büyüdüm büyüdüm dedirttiği reklamı..
aşık oldum reklama yahu.

nil'in sesine olan sempatimden mi,
o an elimde süt olmasından mı,
reklamın yapısından mı bilmiyorum ama
bal ne ki şeker ne ki olmuş bu.

resmen eski kokuyo.
dantel yaka,
kıvırcık kız,
anne bakışı.

ennfes!
(pınar ailesi,
bloğumu takip ettiğini biliyorum.
sponsor ol falan diye değil,
valla bayıldım..)
 

16 yorum:

  1. benim gözlerim yaşarıyo her izlediğimde:)) gerçekten çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de yüzümde kocaman bi gülümseme..

      Sil
  2. Bende aynı şeyleri düşündüm ilk izlediğimde o kadar yaratıcı olmuş ki :D süt içesi geliyor insanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim her zaman süt içesim var zaten(:

      Sil
  3. geçmiş olsun, bu aralar herkes hasta oluyor.. bende sıramı bekliyorum :)
    reklamı ilk defa izledim güzelmiş gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok gelmesin, bekleme sıranı(:

      Sil
  4. Geçmiş olsun, kabus salgın herkesin başına bela oldu.
    Şu reklam, cingılı dilimde izlediğimden beri...
    Büyüdüm büyüdüm....:) Çok sevdim ya!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de büyüdüm büyüdüm ama anne olamadım, zaten annemin gözünde de hiç küçük olmadım galiba ben..

      Sil
  5. Çanım gecmiş olsun reklamı bende izlediğimde bayıldım her halde anne olduğum için olabilir süt iç hemen iyleş :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, iyileşmeye gerçekten ihtiyacım var.. kahve içsem iyileşemem mi ya?

      Sil
  6. Denedin miiii?;D Bi an evvel iyileş be hacı. XY populasyonunda mahpus kalmış üretim sonu ürünü gibi hissediyorum kendimi:-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu hafta gelemem sanırım.. sesimi duysan abi telefonu semaya verir misin dersin..

      Sil
  7. sendemi pinarla büyüdün ;)
    cok güzel ne varsa eskide varmis onu anladim
    hele dantel yaka
    iyi ol bana yardima gel emi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ben eti cici bebeyle büyüdüm(:

      geleyim tebi, pasta mı yapaciz(:
      yaşasın!

      Sil
  8. Siyah önlük beyaz dantel yaka... Teeey tey!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim olmadı siyah önlüğüm, ama dantel yaka vardı(:

      Sil

 
;