22.10.12

beyaz show, ahmet kural, göksel, çekme halatı, takoz.. ve benim depresyondayııım halim..

göksel'e olan hayranlığımı
her fırsatta dile getirmekten çekinmem.

ahmet kural desen,
hakkında yorum yapmaya başlasam
bloğumun kotasını dolduracağım adam!

nası tatlılar allahım..
göksel'in çok kilo almış olması,
ahmet kural'ın
(ki ben kendisine ahmet diye de hitap ederim
ama şimdi özelimi
herkesle paylaşmanın gereği yok.)
 şarkılara pek iştirak
edememiş olması bile
mükemmel gözükmelerine
engel olamamış.

beyaz show'u izlerken
oooğ diyır diye salyalarını akıtan
gerizekalı izleyici
benmişim meğersem..

 




14 yorum:

  1. Göksel'i ve senin Ahmet'i ben de çok çok severim laf aramızda:)

    YanıtlaSil
  2. Ahmet iyidir de evlenecek ya la:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözüm yoktu zaten yahu, çağırdı beni altın takmaya.

      Sil
  3. bende ahmetimi çok severim laf aramızda ahmetim dedimya la :))) muhteşemler

    YanıtlaSil
  4. Isler gucler diyorum aylardir ahmet kural diyorum cemcuk agizli murat diyorum sheggy kilikli sadi diyorum cookk seviyorum diyorum..
    Aa ben sana mail atiyorum gelmiyomu onlar ki gelmiyosa mailimde sorun var dicem yada maillerine bakmiyosun c. Hepsi d.hicbiri.e.bende onu dicektim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelmiş yav şimdi sen diyince kontrol ettim mail kutumu, hastayım bakmıyodum ne zaman
      (bkz: bahane üfürmek)

      Sil
  5. Bende gözümü kırpmadan izledim :) göksel cidden kilo mu almış yoksa estetik falanmı yaptırmış nolmuş öle :) bu arada işler güçler candır hele ki ahmet; kendisi "gazi"de başrolde oynuyordu biliyormusunuz? ahaha :))))
    Birde ne ka romantikmiş demi ağlamalar,aylık kutlamalar,dövmeler falan...
    Hep derim zaten "Güldürmek,ağlayanın işidir." diye (şaka be serdar gökalp der) cidden mizahı geniş adamlar hem çok zeki hemde duygusal oluyorlar sevilesi şeyler :) (laf aramızda bende pek komiğimdir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göksel her haliyle güzel, ama bence artık göksel kere iki. suratı da bi değişikti, sanki hep asık suratlı gibi, belki estetilmiştir..

      güldürmek, hakikaten ağlayanın işi..

      Sil
  6. Bende izledim. Cok keyıflıydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben iki kere izledim. en birinci ben oldum!

      Sil
  7. İyi yorumcu.Sevgiler..

    http://www.stylishtimes.net/

    YanıtlaSil

 
;