9.10.12

paint it black.. ..meali: alnıma kara çaldın zalım yar sebebimsin


dünya üzerinde müzik bitmediği sürece
bir yerlerde birileri bu şarkıyı
muhakkak seviyor olacak.

ve ben yaşadığım sürece
bu şarkı beni çok mutlu etmeye devam edecek,
durduk yere beynimde çalmaya başlayacak,
kızım var ya senin hayatının fon müziği benim diyecek.
iyi ki var be(:




full metal jacket izleyenler için ise bambaşka bi anlamı var..

 


hadi buyur bi de liv ediyşını



hmm hmm hmm hmm hmm hmm hmm 
hmm hmm hmm hmm hmmmmm..






14 yorum:

  1. Adsız20:04

    kaç yaşındasında bu şarkıları biliyorsun çok merak ediyorum:):)

    YanıtlaSil
  2. Adsız21:13

    şekerim önceki tema dahamı iyiydi ne :):) yani buda güzelde:) ama ne sankim mi ne önceki mi ne :):)

    YanıtlaSil
  3. Plis no mor rok muzik for tis vik..tenks.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: yuar welkam beyb, ayl post may myuziks for yu aftır tudey, ekordin tu yor fleyva

      Sil
  4. Ben bayılıyorum şarkıya, gruba...
    Bi kere sidilerini alıcam diye beş parasız kalmıştım aah ah *.*
    Pişman değilim ama -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ergenlik işte, oluyo arada öyle şeyler(: ben de hatırlıyorum, bi seferinde tüm paramı niçe ağladığında'ya vermiştim. yalom'un. sona okuduğumdan bi halt da anlamamıştım, ortaokulda mıydım neydim.

      Sil
    2. Ossun.
      Güzel kitap o. Sen de pişman olma bence :D

      Sil
    3. pisman olmadim, iste bu da boyle bir animdir temali bi yorumdu ehehe:)

      Sil
  5. heeeeeey ay kent get no setisfekşın.
    :)

    full metal jacket. gözdelerimden.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sade ve derin.
      o da benim gözdelerimden.

      Sil
    2. biliyosooon, sen de onlardansın.
      :)

      Sil
    3. (: öperim

      Sil

 
;