7.10.12

O

o ki
sinirlendiği zaman
ağzından çıkan sözlerle
ruhunu bedeninden ayıran kişidir.

normal zamanlarındaki tüm kibarlığını,
efendiliğini bir çırpıda
yok edebilen insandır.

bu tür insanların çoğu
hallerini bilirler
ama düzeltmek için
en ufak bir çaba sarfetmezler.

"ben böyleyim biliyosun"
bunların birincil saçma cümleleridir.
 
bu sözlerden sonra
ilişki çok zor tamir olur.

genellikle yapıp,
sonradan pişman olsa bile
fayda etmeyecektir.

kaybedecegi şeylerin
bilincinde olması bile
durduramayacaktır kelimelerini.

kimbilir ne için,
neler için,
kimlere neler söylemişsindir.

belki sessiz kalsan o an,
herşey daha da acıtacaktır
karşıdaki kişiyi.

ama olmaz,
tutamazsın kendini.

aklınıza onun sana yaptıkları gelir
ya da yapamadıkları..

halbuki çeneyi tutmak
faydalıdır insanlar için.

ya tamam ya devam dersin
ama her iki durumda da
birşeyler eskisi gibi olmaz.

kalsan olmaz, kaçsan olmaz.
kalsan kalbinin kırılacağını,
kaçsan arkandan gelinmeyeceğini bilirsin.

iki ucu ballı çubuk.

bunun için geliştirilmiş
bi kaç yöntem biliyorum;

ya cenin pozisyonuna gelip
kulaklarını tıka,

ya gözyaşın bitene kadar ağla ki
yapacak bir şeyin kalmasın.

ya da sadece bekle.

belki pişman olup
bu sefer bişey yapmaya çalışır.



4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ayy ben yorumumu sildim yanlışlıkla :) Yazıyı cok begendim paylaşabilir miyim demek istemiştim aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii tatlım, imzamı ekledikten sonra babanın tarlası gibi davranabilirsin(:

      Sil

 
;