3.10.12

aşk içinde. yalan içinde. hepsi aynı, binbir biçimde.


mor ve ötesi
"bir derdim var"dan beri
mutluluğumun,
mutsuzluğumun yansıması.

son zamanlarda farkettim ki
bişeye canım sıkılmışken
dilime birden bi şarkıları dolanıveriyo,
istemsiz.


bazen kendime not oluyo;
"uyan artık uyan karanlık uykundan" diye.

bazen yanımda olmayanlara not oluyo,
"iki gözüm kadar eminimm
sen yoksuun" şeklinde..

eskiye dönmek istediğimde
"yaz yaz yaz"
veya
"senii araar seni sorar
sevdaaa çiçeği.."


ama genelde dilime şu dolanıyo;

"bak
bu son perde
oyun yok bundan sonra
ışık yok,
hiçbirşey yok.
yok.
yok.
yok.
bir derdim var artık,
tutamam içimde.."

mor ve ötesi benim için
renk tayfının görünmeyen kısmı.
mustafa hakkında herşey.
dünyanın yalan söylemesi..





4 yorum:

  1. Adsız23:44

    yeni albüm için bekliyorum nefesimi tuttum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana eskileri de yetiyo hala tüketemedim(:

      Sil
  2. mustafa hakkında herşey' nedir ya :))) (bende pekbir severim) Grup üyelerine sinir olsamda güzel söylüyor adamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film.nefis.fikret kuşkan.çağan ırmak.nejat işler.küçük kıyamette oynayan kadın(:

      Sil

 
;