18.10.12

ayy ay lav yu layk e lav song beyybii!

şu glee'yi üretenin,
düşünenin,
coverları hazırlayanın
alnından öpmek istiyorum!

bugüne kadar
orjinalinden iyi demediğim
tek versiyona rastlamadım.

ergen dizisi diyenlere
şunu söylüyorum
"hmm çok çok!"

arada böyle zekiliklerim vardır(:

gelelim şarkıya.
ergen veletlerin sevgilisi
sayın selena gomez'in şarkısıymış.
ne zamandır dilimde,
ama kim söyler hiç fikrim yoktu.

selena gomez'den hiç hazzetmem.
ama ağız tadıyla dinleyebilmem için,
her zamanki gibi
glee coverı var!


glee demişken,
ponti nerlerde yahu?




4 yorum:

  1. pufff Sayın Gomez'in muşmula suratını çekmektense, cırtlak sesini dinlemektense hepimiz Glee'ciyiz :D

    YanıtlaSil
  2. Adsız17:31

    GLEEKS EVERYWHERE DİYORUM BURADAN SİZE! BU ARADA R.İ.P CORY!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öldüğünü conan izlerken öğrendim, ço acı..

      Sil

 
;