7.10.12

teoman - O.. ..meali: ben ve sen olamayan kelime. biz olamayan.

 


o herşeyi kendi yanından görür,
almak istediğini alır,
baska sey düsünmez,
beni unuturdu.

onun her anı heyecan dolu.
beni üzdüğü zamanlarda bile
yokluğunu hissetmek
beni korkuturdu..

ben herşeyi onun için
onun yanında yaparken,
o hepsine uzaktan bakardı
bir yabancı gibi.
her sözümü dinliyor gibi
beni kandırırken
içimden geçen binlerce ses
bastırırdı sesimi.

o her günü yeni bir umutla
bekler gibi görünür,
yarına inanmaz
beni avuturdu.

onun her ani heyecan dolu.
beni üzdüğü zamanlarda bile
yokluğunu hissetmek
beni korkuturdu..





4 yorum:

  1. Bugün defalarca dinlediğim şarkı, böyle karşıma çıkınca daha bir mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle mi(: beni mutsuz eden sözlerin seni mutlu etmesi umut verdi. du on kere daha dinliyim, belki ben de mutlu olurum..

      Sil
  2. Yıllardır bayılırım bu şarkıya. Beni üzdüğü zamanlarda bile yokluğunu hissetmek beni korkuturdu.. Böyle bir soz var mı yaa

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne böyle söz olsa, ne böyle hissettirilse..

      Sil

 
;