8.10.12

en di oskar gooz tu semmma!

çok sevgili diyp,
ve çağla bana ödül vermiş!

bloggerlar bu ara
"sema'yı mutlu edin
yoksa ağzınızı kırarım.
bir dost"
şeklinde bi mesaj almış olabilir, bilmiyorum.


ben neticeye bakarım arkadaş.
şu anda
kırmızı halıya layık pijamalarımla

"ühühü. först of ol tenks tu may hazbınd"
temalı bi konuşma yapardım.
oskarımı kaldırır,
gözlerimi kısar
burnumu çeke çeke gülümserdim.
ama sizi dokunaklı ağlamamla
kahretmeye gerek yok.
 siz yine de alkışlayın
ödülümü kaldırıyorum;

kalbi yamulmuşlara!


 bir adet de mimim var,
biricit kaynaklı,
beyaz sayfam ve çağla tarafından paslanmış.

letz du it!

Çantamdaki 5 şey :

(cüzdanı telefonu sayıyoz mu hacı?)
(neyse, onları geçelim.)
(bkz: kendi sorup kendi cevaplamak)
nivea kirazlı lipcare
helena rubinstein eyeliner
çörek otu
 elektarlığım
ruhsat
(yok be. nerde.. yok ruhsat falan.)


Odamdaki 5 favori şey:

mikroskop
kırmızı popolu bardaklar
 tramvaylı yatak örtüsü
arabalı duvar panosu
ben. ebsılıtli.


Bu ay planladığım 5 şey:

teze başlamak

saçlarımı değiştirmek
11 kitap bitirmek
 umursamamak.


Almak istediğim 5 şey:

kahverengi çizme
pilates lastiği
(koptu yav. bildiğin koptu.)
metal kemer!
collezione'daki şu neon ayped kılıflarından
4 olsa olmaz mı?


beni mimleyen kişiden etkilendiğim 5 şey :

çağla'nın

azminden:
sırf renk gelsin diye
dil öğremeye başlamak..

zevkinden:
haydarpaşa'ya karşı ders çalışmak..

nezaketinden:
yazıların sonunda
sabırla okudukları için
okuyuculara teşekkür etmek..

sevgisinden:
G..

zevkinden:
aah o burnu dore ayakkabılar..


beyaz sayfam'ın:

kararlılığından:
hatun kimsenin girmediği
yeni bloğuma
paso bakıp yorum yapıyo.
bi de tanıtmış sayfasında,
vay arkadaş.
öyle sevindim ki..

inceliğinden:
kimden bahsetse,
başına hoş sıfatlar eklemek..

tutkusundan:
fotoğrafa olan tutku yüzünden
üniversiteye başlamak..

 tarzından:
üslubu, sempatikliği,
sezenseverliği..

insanlığından.
neden mi?
bloggerda da bazen,
tıpkı gerçek hayatta olduğu gibi
aman herkes benle ilgilensin tavrı mevcut.
arada bizler gibi kafasına göre takılan
sırf rahatlamak, eğlenmek
ya da eğlendirmek içni yazanlar çıkıyo.
başkasını eleştirmeden,
tartışmadan, çirkefleşmeden,
kavga etmeden.
allah da bozmasın üslubumuzu.
bi de herkes kendini diğerinin gözüne sokmaya çalışırken
beyaz sayfam gibi
beğendiklerini tanıtmaya çalışanlar var.
sade ve derin gibi,
ne bileyim yağlı boya gibi.
en çok beni sevin demek yerine
sevdiklerini paylaşanlar.
işi klişeleştirmek istemiyorum ama
blogger dediğin onlar gibi olur.

ödülü tüm okuyucularıma gönderiyorum,
şimdi bana 459 kişinin adını yazdırmayın.
mimi ise doldurmak isteyen herkes
alsın kabul etsin,
alsın kabul etsin,
alsın kabul etsin.
benden ;)
 

edit büdüt: supercellma da ödüllendirmiş,
(ooov! ödüle doyamamaklar!)
görmedim, kahroldum.
özürlerimle birlikte
minnettarım(:





8 yorum:

  1. Adsız07:26

    Şu kırmızı halida pijamalarla yürüme işine bayıldım yahu hahahah:):):)Pijamayı çekiştire çekiştire, kaşına kaşına he he :):)
    Hatun kişi eyvallah..
    Bende kendime bi ben neymişim diyesim geldi yahuu:):)
    öpüldüüüünnnn :):)

    YanıtlaSil
  2. tanıştığıma memnun oldum dil öğren canım iyi olur.
    plateste yap arkadaşın yapıyo.
    ya hu çantanda neden çörekotu var merakettim.
    size üye olmak istedim 2 seferdede bilgisayar malesef dedi sinirim bozuldu şimdi gel canım bende seni unutmam üyeciğin olurum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ingilizcem var, bi de italyancam olsun istiyorum. yıllardır, yıllardır.. evlendikten sonra artık, vaktim olduğunda(:

      pilates yapıyorum zaten, arkadaşım yapıyo mu demişim yav o.O

      çörekotu nazar için var, birer tane çantalarıma atıverilmiş halde.

      Sil
  3. aynı ödülden ben verdim ama benimki ödülden sayılmadı galiba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya görmedim ki seninkini:( nasıl sayılmaz nasıl! kombinizone gün gelip marka olduğunda sen telif kraliçesi olcasın(:

      Sil
  4. Çörek otunu 2 defa okudum inanamadım. Sonradan sen üstteki yoruma yazınca anladm :)
    Benimle ilgili yazdıkların için çok tesekkur ederim. Birbirimizi daha fazla tanıyabilmemiz dileğiylee :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 100 gram çörek otu değil yani, böyle mincik, bi tane.

      Sil
  5. Seni tanımak isterdim ehhehhehe eğlenceli, deli dolu bir ruha sahip, sanki biraz afacan ve yaramaz bir çocuk gibisin ve ben bayılıyorum sanaa.Çok keyifli bir yazı olmuş yinee.
    Bu arada çörekotunu daha önce duymuştum.Gerçekten işe yarıyor mu?

    YanıtlaSil

 
;