26.10.12

arama sormaaa buna hiç geleemem!

bertuğ cemil'den bizler için geliyo!
(biz kaç kişiyiz?)

loopa alıyoruz,
bangır bangır açıyoruz,
bağıra bağıra eşlik ediyoruz.

neden?
manyak mıyız?
hayır.
elbette sebebimiz var.

üzgünsek, unutmamız lazım.
kırgınsak.
eğer kırıp onarmaya bile tenezzül etmeyen
bok kafalı insanlar varsa etrafımızda,
artık olmamalarına ihtiyacımız var.

kendimize gelmeye ihtiyacımız var,
kendilerine gelmeye ihtiyaçları var.

ama asıl ne var biliyo musun okuyucu?
herkes kendi kendine var.
biz diye bişey yok,
onlar diye de, siz diye de.
hepimiz tekiliz.

ve eğer birileri
bencillikten vazgeçmiyosa
onlardan vazgeçmek için
hiç bir zaman geç değilmiş.
 zaten eninde sonunda
senden ne kadar vazgeçtiğini,
aslında sadece kendi için yaşadığını göreceksin
nereye kadar bekleyebilirsin ki..

neyse,
ortada benlik bi durum olmadığına göre
şarkıya devam edebiliriz

arama sormaaaa
buna hiç geleemeeeem
beni sevmeyen kadınııı
ben hiç seveee meeee ee eem!

hadi bi daha!

arama sormaaaaaa...


 PS: bertuğ cemil'e olan aşkımı
burdan bi kere daha açıklıyorum.
allahın bildiğini kuldan saklayacak değilim.


 PS 2: ajdar falan piyasadayken hala
bu adamın, sakin'in, teoman'ın
geri çekilmesini anlayamıyorum..



4 yorum:

  1. Adsız11:56

    seni okumadan geçemez hale geldim :):) Ben ordaki adam versiyonunun söyliyim çığlıl çığlığa..Beni sevmeyen adamı hiiiç sevememmmm :):) !!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eşlik ediyorum burdan sana, tıka kulaklarını:)

      Sil
  2. Adsız23:29

    blogunu bastan sona okudum, harikasin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfurullah.. kendi kendime eğleniyorum işte öyle.. teşekkür ederim vakit ayırdığınız için(:

      Sil

 
;