30.11.12

up.. hayatım olmasını istediğim film..


up..
hayatı sorguladığım,
çantamı toplayıp gitsem dediğim,
gözümden yaş getiren film..
 
pixar bir daha ilk on beş dakikası
bu kadar muhteşem bi film yapar mı?
 
carl kadar şanslı mıyım,
hayatımın insanı olur da
beni o kadar mutlu eder mi?
 
o gittiği zaman;
ben ayakta bile zor dururken 
hayallerimizin peşinde koşacak dermanı bulur muyum?
 
 birlikte başlamak,
birlikte yaşamak,
birlikte yaşlanmak,
birlikte sonlanmak.
 
mutluluğun resmi kesinlikle
bu evin duvarında asılı olan..
 
 
her izlediğimde canım başka bişeye acıdı,
ve bu sefer albüm köşesindeki
"thanks for the adventure,
now go have a new one" yazısına.

 
 
 
 
 

14 yorum:

  1. Cok merak ettım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben on kez yüz kez izledim, şimdi sana saniyesi saniyesine anlatırım ama demet akalın şarkısı gibi olur, bişeye benzemez. bul izle sen bence(:

      Sil
  2. Harika bir film
    animasyonda olsa otur ağla :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonra hatırla ağla, tekrar izle ağla, rüyanda gör ağla, sokakta balon gör ağla, el ele tutuşmuş iki yaşlı gör ağla.

      ağlamak için bahane arayan insanların filmi. ya da ben şu anda ağlamak için bahane arıyorum, bilemedim.

      Sil
  3. Ben de çok seviyorum bu filmi, Çok tatlılar ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuklukları, gençlikleri, evlilikleri, yaşlılıkları.. böyle şeyler ancak filmlerde olur zaten..

      Sil
    2. Adsız12:16

      muhteşem bir filmdi...

      Sil
    3. hem de nasıl..

      Sil
  4. Çok güzel çok...

    YanıtlaSil
  5. Adı üstünde film,hayal enstitüsü :)) olmaz mı? olabilirrrrr (bak bu da hayal) .....!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya(: niye umutsuzluk yapıyosun zaten bende yeterince var

      Sil
  6. tekrar izleyesim geldi

    YanıtlaSil

 
;