30.11.12

good friday. the good one, the bad one, the ugly one.

hayırlı cumalar okuyucu.

geçen hafta,
haftasonuna girerken bi yazı yazmıştım.
süper bi haftasonu olsun,
mutluluk getirsin,
sonrasında iyi bi hafta geçirelim diye.

ama benim için hiç öyle olmadı.
bu yüzden bu sefer
hiçbişey dilemiyorum.

bi dilekle başlasın herşey demiştim ya;
unut onu.

artık haftalar iyi başlasın istemiyorum,
iyi bitsin istiyorum.
böylesi hepsinden güzel.

bu sefer olmadı ama
bi dahaki belki çok güzel biter.
cocorosie'den gelsin,
good friday..


bi yerlerde bana ait bişey var.
bi parçamı bi yerlerde bıraktım.

i once fell in love with you
just because the sky turned from gray
into blue..





5 yorum:

  1. Adsız12:14

    güzel haftasonları olsun hepimize :)

    YanıtlaSil
  2. gecen hafta bnm için de hic iyi gecmedi.neyse ki cabuk bitti...

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana asırlar gibi geldi. önümüzdeki haftalara bakıcaz artık.

      Sil
  3. bu şarkıya aşık olduğumu söylemiş miydim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır, ama zevklerimiz çok aynı(:

      Sil

 
;