22.11.12

eski kolyelerden kitap ayracı


senin de yüzyıllardır kullanmadığın
eski kolye, küpe, yüzüklerin
ve ayırılması gereken onlarca kitabın olduğunu
biliyorum okuyucu.

bu kadar ortak noktamız olmasa
beni neden okuyasın değil mi?
(bkz: zeka dolu çıkarımlar)

 ama bunlar bu halleriyle,
bu kitaplarla,
bu kombinasyonla güzel bence.

dekor gibi.

kolayca yapılabilir,
pastel renklerde kurdela,
kapama şeysi
(adını bilemedim, şu sondaki gri aparat)
ve eski küpelerle kolyelerle.

tek problem böyle enfes kapaklara sahip
kitaplar bulmakta(:

şööyle genişçe,
kitaplarımı arka arkaya koymak zorunda kalmadığım,
koca iki duvar boyunda bi kitaplığım olduğunda
bi rafını bu dekora ayırıp
sana da göstericem
bak okuyucu bak yaptım diye(:




8 yorum:

  1. esra19:30

    süper bir geridönüşüm

    YanıtlaSil
  2. Bence de bu dekor olarak güzel.
    Böyle kitap bulamazsak kitapları da kaplarız nedir yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle eski püskü olmaz ki ama, ben beceremem:(

      Sil
  3. Ben sana yeğenlerimi yollıyım, bak bakalım o gıcır kitap nasıl oluyor ? (illüminati gibiler len )

    YanıtlaSil
  4. bayıldım bunlara yapıyım ben de ya da şöle söliyim yapmayı deniyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diyorum ki; eğer çok yapıp da hediye etmek istersen falan..

      Sil

 
;