17.11.12

tiffany'de hayal kırıklığı


günaydın okuyucu!
naber?
 
elbette ben hayallerim kırıkken
bu kadar zarif,
güzel,
sevimli gözüküyorum.
ne sandın?

(bkz: kendini kandırma sanatı vol. 1874)



 

 

10 yorum:

  1. Yesinler sanatını :)))) Bende istiyorum bendeeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: arada böyle zekiliklerim olur beynim aracılığıyla kalbimi kandırmaya çalışırım falan.

      ama aynaya bakana kadar. pijamalarımla ve göz altı morluklarımla böyle görünmüyorum. bu aynayı da kim icat etti şu anda çok merak ediyorum ne gerek varmış yani herkes hissettiği gibi göründüğünü sansaymış..

      ama eminim ben de boynuma böyle inci kolye taksam, gözüme wayfarer, saçıma prenses tacı; ben de böyle gözükürüm yani. ağız burun aynı sonuçta. hatta benim burnum daha güzel.

      (bkz: kendini kandırma sanatı vol. 1875)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. fincanlarını çok sevdim kadın.
      o nasıl güzel bir porselen..
      kütahya'ya gidip alasım geldi(:
      hayırlarla kullan, keyifli kahveler iç inşallah.

      bi dakka ya. kahve içerken keyifsiz olma gibi bi olasılık yok ki zaten..

      öperim(:

      Sil
  3. Adsız12:59

    Sayın yazar,

    Bence gözaltı morluklarınızın üstüne siyah savaş boyalarını ve pijamalarınız yerinede kamuflajlarınızı giyip botlarınızı düzeltirken ;
    (bu herhangi bir meslek grubu için de uyarlayabilirsiniz tabi ki..)Nerede kalmıştık? Demenin zamanı değil mi?
    Zira bugünlerde islam alemini ilgilendiren olaylar cereyan etmekte.. Sosyal medya yazarları olarak üstünüze büyük görev düşüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısınız. fakat malesef insanım (şu anda ağaç, ot falan olmayı çok isterdim inanın.) ve kendi halet-i ruhiyemin yıkılıp yok olmasından ötürü filistin halkına desteği kendi içime yöneltmiş durumdayım. yoksa duyarsız bir insan değilimdir, önceki kayıtlar butonu belki hakkımda daha fazla fikir edinmenizi sağlayabilir. yazılarımı samimiyetle yazmayı tercih ederim. biliyorum ki şu an din kardeşlerimizin altında bulunduğu zulümle ilgili hislerimi yazamayacak kadar nefsimin derdine düşmüş durumdayım. bundan ötürü utanç duyuyorum. ama içimden gelmedi, bu sefer bilinçlendirmek için yazmak yerine çok daha faydalı birşey yaptım. yani yalnızca yazar değiliz bizler(:

      ama kafamı toparlayıp, insanlara neler yapabilecekleri konusunda bi yazı yazmam gerek demek ki bu konuda talep olduğuna göre. niye bu yoruma bu kadar uzun bir cevap yazdım? çünkü suçluluk duydum.

      Sil
  4. Sayın Yazar..Harikasın, doğalsın, olduğun gibisin..Devam!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şımartmayın beni allasen. maazallah çevremdekilerden ilgi beklerim, sonra bunalıma girerim falan..

      Sil
  5. Adsız22:56

    Zaten efenim sitenizi uzun süredir takip eden biri olaraktan bu öneriyi size rahatça yöneltebildim.:) Amacım suçluluk duyurmak değil etkili olduğunuz biçimde destek olmaya çalışmaktı. :) Halet-i ruhiyenizin tekrardan düzelmesi duasyıla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah razı olsun, amacınız ne olursa olsun hayırlı bir sonuca vesile olduğundan emin olabilirsiniz(:

      Sil

 
;