14.11.12

hurt - christina aguilera.. ..uf olanlara..

beyninden ayrı, kalbinden ayrı sinyaller alırsın.

ne olursa olsun bilirsin ki
ayakta dimdik durmak
senin en büyük erdemindir.

başını eğmeyeceksindir.
ister burnu havada desinler,
ister ukala..

(kendime not:

o burun hep 45 derece açıyla
ufuk çizgisini gösterecek!

her zaman kuğusu yahni yapılmış
ingiliz kraliçesi edasında
bi terazi kadını değil misin sen?!
noluyo lan.
kaldır kafanı.
bi kendine gel!)


gözyaşların dinlenmeye çekildiğinde
omuzların dik,
kararlı,
mağrur,
ve her zamankinden daha güzel devam edeceksin yoluna.

tüm ışığınla.
 yaymaya çalıştığın tüm enerjiyi
kendin için, kendinde toplayarak.

o zamana kadar
cenin pozisyonunda zırlamanın
hiç bi faydası yok.

benim yapabileceğim en iyi şey,
yorgunluktan dizlerimin bağı çözülene kadar koşmak.
loopa christina aguilera'dan hurt'ü alarak..

kalbim sıkışsın sıkışsın ki
daha fazla acı çekemeyecek hale gelsin diye.

arada böyle zekiliklerim,
çevikliklerim,
ahlaklılıklarım vardır.





ya da benim hikayemin diğer tarafındasındır.
bi sabah uyandığında
yanında hiç kimse yoktur.

her sabah birlikte uyanmak istediğin insanı
kaybetmişsindir.
defalarca.

başını yastıktan kaldıramadan,
boş boş bakarsın.
sen bu şarkının
"i'm sorry for blaming you"
diyen tarafısındır..

kaybeden, kaybettiren.




 

8 yorum:

  1. İngiliz Kraliçesi edasındaki Terazi kadınııı mimin var :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ingiliz kraliçesi değil ingiliz sümüğü bile olamaz ruhum şu anda. londra havası gibi. nemli, gözü yaşlı, karanlık kasvetli. ama ruhumu sevmeyenlere de burdan pek değerli swini tod'un "there's no place like london" şarkısını armağan ederim.

      şimdi niye kendi kendime gelin güvey olduysam. aa bu bende bi alışkanlık yapmış olabilir. kendi kendine gelin güvey olmak. ço ilginç.

      yeter kendime eziyet ettiğim. geleyim de hediyemi alayım(:

      Sil
  2. Adsız21:17

    hikayenin öbür tarafı pişman olmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkesin kendi tercihi..

      Sil
  3. Ne kadar cok sey anlatıyor degil mi bu sarkı? Susuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bağıra bağıra söylüyorum; fooooo evritiiing ay cast kudınt duuu diye..

      Sil
  4. Ben bu şarkıyada klibinede bayılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim canım çok acıyo.

      Sil

 
;