22.4.12

zakkum - ahtapotlar

zehr-i zakkum'un en iyisiydi bu, zehriydi adeta.
az önce akustik klibini gördüm, 
eskiden ne çok dinlediğimi hatırladım. 

biz güzel olamadık diyo, 
sorular soramadık, birbirimizden başka cevap bulamadık,
bi kalıba uyamadık, dikiş tutturamadık diyo..

eğer hayatınızı başkasıyla geçiremeyecekseniz 
ama onla da gitmiyorsa,
birlikte ölmek istersiniz şeklinde bi çözüm buluyo zakkum.
kimin inancına ne kadar uyar bilemem ama bildiğim birşey var ki, 
sonların şarkısı bu;
sonlanmadan defalarca söylenen. 


"gömleğim beyaz olsun, sen seç krrravatımı
eteğin kırmızıı olsun, açık bırak saçlarını
son kez giyin benim için ve sen ütüle krrravatımı
bir kağıt bir kalem bul, karala son satırlarınııı
ahtapotlar gibi son defa dolanalım birbirimize
ellerimde ellerin.. elele.. elele..
eleleeeeeeeeeeee!"


yusuf'un gözündeki ışıklar beni rahatsız etmez,
bana daha sakinini dinlet diyosan;

2 yorum:

  1. Adsız14:05

    parçayla tanıştırdığın için teşekürler. geç kalmışım...

    YanıtlaSil
  2. Adsız15:27

    bende çok dınlerdımm kimsecikler bilmezken :)

    YanıtlaSil

 
;