23.4.12

kadınlar bunalımlarına göre üçe ayrılır/kremolu muffin

niye üçe ayrılır diceksin.
çünkü benim en sevdiğim sayı üç.
bu postu da ben yazdığıma göre istediğime ayırırım.
niye üç diceksin.
çünkü her sorunun cevabı gibi. bak şimdi
-napıyosun?
+üç.
-ne düşünüyosun? 
+üç.
gördün mü ne tatlı bi cevap.
neyse konuya dönelim. 
kadınlar bunalım zamanlarına göre üçe ayrılıyo tatlım
birinci grup kendini değiştirmeye çalışıyo
bıkmış çünkü karşısındakiler değişmemiş hiç
gidiyo kuaföre, gelsin o saç rengi gitsin bu saç modeli.
sonra vay kuaför kafasına göre takıldı
vay ben kremalı tarçınlı kapuçino rengi istemiştim
bu sıcak çikolata rengi yaptı pof.
ikinci grup temizlik yapıyo.
bu kadın her daim mutsuz olmaya mahkum
niye? çünkü o temizlicek arkasından dağıtıcaklar.
yorulduğuna değdi mi yavrum?
(burda hep birlikte bağırıyoruz)
haaaayııııırrr.
üçüncü grubun temsilcisi benim.
kendini mutfağa atan.
bu grubun insanları girer mutfağa pasta börek yapar
eserlerini insanlar yer mutlu olur
ama bir sönen sufle, bir kabarmayan kek, 
bir yanan börek görmemesi lazım.
işte o intihar sebebi bu bunalımın içinde.
neyse ben de girdim uzun zamandır denemediğim bi muffin deneyeyim dedim
(dediğimi yaparım.fazlasıyla.)
sonra dedim aa hiç denemediğim bi krema var burda
aman yarebbim tadı enfesto!
 çok becerikli değilimdir,
buna rağmen enfesto!
tarifini istersen de veririm hiç çekinmem.
sevmem öyle aa bu tarif bana kalsın diyen ablaları da hiç.
neyse binlerce süsleme aparatım olmasına rağmen
kremalardaki şekilsizliği farketmişsindir.
aaah ah. iç dünyamın yansıması kuzum..
sonra da dedim aa bu krema böyle olmaz renklendireyim.
bordo yapayım koltuklara uyuyo.
(duyan vernikleyip vitrine koyucam zanneder.)
üsttekileri de boyamıştım ama çok pasteldi renkleri,
belli de olmadı ne yerken ne resimde.
sonra da dedim bi de kakaolusunu yapayım
sonuç olarak bin beşyüze yakın kremalı muffinim var.
yer misin?

12 yorum:

  1. Adsız23:19

    ben ikinci gruptanım maalesef yahu :)

    YanıtlaSil
  2. çürütme ömrünü!

    YanıtlaSil
  3. Adsız23:32

    ben yerim valla :D güzel kabarmış istesem tarifi? sınavdan sonra ben de bi mutfak dağıtıciiim de bebito :D

    YanıtlaSil
  4. hemen vereyim, muffinin tarifi

    2 yumurta, 1 su bardak şeker, 1/3 su bardak sıvı yağ, 1 bardak süt, 50gr tereyağı, kabartma tozu, un, kakov, içine una bulayıp koyabileceğin herhangi herşey, çikolata falan, ben üzüm fındık çikolata ne bulduysam doldurdum.

    kreması için de bi tencerede 500 ml süt kaynat beklesin o,soğumasın ama. başka bi yerde 2 yumurta sarısı ve bir tam yumurtayı 1 bardak şekerle çırpıyosun o kaynattığın sütten biraz ekliyosun buna,sıcaklığını oranlamak için. 80gr da un katıyosun. sonra bu karışımı tencerede kalan süte ekliyosun, koy bunu ateşin üstüne. karıştırmayı unutmazsan çok sempatik bi muhallebin oluyo(: soğuduğunda 1 paket kremşanti ekleyip çırpıyosun, renklendiriyosun ve muffinlerinin kıyafeti hazır.

    YanıtlaSil
  5. of of bir tane şöyle bunalımını mutfakta atan arkadaşımız olmadı ki :/

    Şaka bir yana eline sağlık nefis görünüyor hepsi, diyet insanı olarak midemle sarılıp ağlaştık fotolara baktıkça. Bunalımına sağlık :D

    Ben 4. gruptanım sanırım, o da marketteki abur cubur reyonunu boşaltıp ölümüne film izleyen, müzik dinleyen cinsi :/

    YanıtlaSil
  6. haha(: en enfes grup oymuş meğersem(:

    YanıtlaSil
  7. eline sağlık :) ben ölsem yapamam hatta ölmeyeceğimi bilsem mutfağa girmem aç dururum o derece.düşündüm de yakınlarda bi yerde olsan fena olmazdı sanki bunalıma sokardım seni :)

    YanıtlaSil
  8. Adsız18:22

    http://inciswf.com/1269236582.swf

    YanıtlaSil
  9. saldırma inci sözlük.

    YanıtlaSil
  10. Yiyen birisi olaraktan enfestonun da enfestosu diyebilirm:D İyi ki bu datlıların datlısını deneme şansım olduuu.

    YanıtlaSil
  11. uu çok abarttın bebek.
    teveccühün kelimesi az kaldı.
    başka kelime bulamadım oh god!

    YanıtlaSil
  12. esra09:09

    günahtır.bu saatte yapılmaz.sabahın bu saatinde yapılmaz.

    YanıtlaSil

 
;