27.4.12

floral again

bi önceki postta da dediğim üzre, 
bu postun içeriği 
floral aksesuarlar ve diğer parçalar
he nedir bu diğer parçalar?
dingil, rot, balans, vites kutusu.
 



forever 21'de 19.80 dalırs.
verdiğin paraya otuz kere değer.











 





neiman marcusta satılıyomuş, 118 dalırs istemişler.
peh.
beş dakkada yaparız bunu biz.







 


miss selfridge'de 10 öyro.
ay ne tatlı.








 
asos'ta 16 tl.
ilk tl cinsi para birimi mi bu?
halbuki türkler dalın gülün on numarasını bilir
üretseler ya.


 



tophsop'ta. 8 tl
başka renkleri de varmış amma lakin ki ben görmedim.










 




valentino'da 1600 dalırs










 



bir stella mccartney
1100 dalırs.
1099 olmadığı için kutlarım sayın stella.






 

 
 
philipp plein dostum ne yaptın sen.. mükemmel ki bu. hem de saadece ve sadece 4500 yüro.
 üstelik  üç değil  iki değil  iki buçuk hiç değil  yalnızca bir tane.





 

japonca yazmışlar valla anlamadım nerdedir ne kadardır(:
ama çok sevimli yav.












 
aldo'da  15 avroymuş
bu desende kurdela bulunursa
renk renk yapılabilir.









juice coutoure 38 dalırsa satıyomuş.
bana da alsanıza yav:(




















3 yorum:

  1. Ben sana juicy'yi alırım ve philipp plein çantasını doğum günüm için alırsan hiiiiç istemesem de artık zorla kabul ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Reklo14:20

    Bastaki kolyeye oldum bittim

    YanıtlaSil
  3. Yağlı boya çok sevimlisin yav:)
    Reklo;alayım göndereyim mı?

    YanıtlaSil

 
;