20.4.12

Çekiliş Çektim!

evvet sayın seyirciler
dedim yapılacak birşey vardı neydi neydi neydii
ağzı açık etüvün önünde, 140 derece sıcaklıkta
uzuun uzun düşünmeler sonucunda 
(neyse ki beynim erimedi,ya da ben öyle sanıyorum..)
hah dedim bugün çekiliş çekecektin.
geçtim bilgisayarın başına 
listeyi bir kez daha gözden geçirdim,
isme göre sıralayıp iki kez kaydolan arkadaşları sildim,
özlemle gaye'den aynı kişi olmadıklarını belirten bir mesaj istemiştim
blogları aynı yere yönleniyordu,
mesaj gelmediği için silmek zorunda kaldım listeden. 
şöyle bir sonuçlar(?! ne dedi bu?) elde ettim





malum cuma vakti, girdim random.org'a
değerleri yazdım,
allahım dedim kim kullanırken en az günaha girecekse ona çıksın(:
ve random semacığım dedi bugünün talihlisi 53 numara

minella sana mail attım
ne olur dööööön
sabahaçi uyku uyuyamıyooom
minelllaaaaa
ııııggghhhh

15 yorum:

  1. Adsız13:36

    Yaaa bı tık üstünde ben vardım:( neyse kazanan güle güle kullansın ama gözüm kalmadı değil:))

    YanıtlaSil
  2. bi kere de sağımda solumda altta üstte olana çıkmasın ama ya :)

    YanıtlaSil
  3. Adsız15:56

    Tebrikler ^^ Güle güle kullansın (:
    bana çıkmıyacağını biliyordum zaten =D

    YanıtlaSil
  4. Ah portakalli revanilerim lancome'un sahibi ben olsam da hepinize yollasam:(

    YanıtlaSil
  5. Adsız17:03

    Tulaya bağlamış yaw:)

    YanıtlaSil
  6. Tebrikler mübarek olsun :)

    YanıtlaSil
  7. iyi günlerde kullasın sahibi:)

    YanıtlaSil
  8. benim de yorumum vardı ama çekilişe dahil etmemişsiniz

    YanıtlaSil
  9. 129 ve 130 numaralı arkadaşların arasında 2 çekiliş hakkıyla dahil olmam gerekirdi.

    YanıtlaSil
  10. yukarıda yazıyor, çekiliş çekiyorum dediğim postta da yazmıştım,keşke takip etseydiniz. gaye isimli kullanıcıyla verdiğiniz blog adresleri aynı yere yönlendiği için şöyle demiştim, "fındık beynim algılayamadı aynı kişiler mi değiller mi, kendilerinden mesaj bekliyorum." inanın son ana kadar da bekledim.. iki farklı isimle dört çekiliş hakkına sahip olmak katılan tüm diğer insanlara haksızlık olacağından sadece anlamaya çalıştım ve siz bunu sağlayana kadar da listeye ekleyemedim. değilseniz aynı kişi, keşke bilgilendirseydiniz beni..umarım bir dahaki çekiliş size çıkar.

    YanıtlaSil
  11. bu gaye'nin linki
    http://alisverisdavetiyesi.wordpress.com/category/hediye-cekilisi/page/2/

    bu sizin linkiniz
    http://alisverisdavetiyesi.wordpress.com/2012/04/15/fiyuvfit-hediye-cekilisi/

    biri direk blogun sayfasına link vermiş, biri posta.her ikisinin de aynı blog olmasının dışında, iletişim maili her ikisi için de ozlemelmacigil@hotmail.com.

    haksızlık olmuyor mu?

    YanıtlaSil
  12. ben çekilişe katılmak için yorumumu yazdım ve çıktım. daha sonra da sonuç için uğradığımda çekilişe dahil edilmediğimi gördüm. her dakika girip çekiliş hakkında neler oluyor diye takip edecek değilim. kötü niyetli bir kişi benim bloğumun adını kullanarak benim linkimi kendisi için de aynı şekilde yazmış. burda benim hiç bir suçum yok, zaten bloğumda da benim ozlemelmacigil@hotmail.com adlı mail adresim var. gaye isimli kişinin maili, facebooku her şeyi farklı, benimle hiç bir alakası yok. ben bir sürü çekilişe katılırım, şimdiye kadar başıma hiç böyle bir olay gelmedi. çekilişe katılmak için verdiğim ozlemelmacigil@hotmail.com adresime mail atsaydınız keşke adımı silmeden önce...

    YanıtlaSil
  13. her dakika girip takip etmek zorunda değilsiniz elbette, bir kez baksaydınız yeterliydi. haksızlık olmaması adına böyle birşey yapmak zorundaydım, sizinle alakası olmadığını anlayamam takdir edersiniz ki.bana hak vermeye çalışın. mail atmayı da uygun bulmadım, aynı kişiyseniz zahmete değmez diye düşündüm. bu durumda hakkınız yendiyse kızmanız gereken kişi ben değilim, gaye ismiyle yorum yazan kişi. çekiliş postunda adresini bulup dilediğiniz kadar çemkirin bence, hak etmiş.

    sahiden, kendisi neden hiç birşey yazmadı acaba?

    YanıtlaSil
  14. ona da niye böyle bir şey yaptığına dair bir mesaj attım, tabi ki hakkımı arayacağım. niye yazıp yazmadığını ben bilemem. vakit ayırıp, bloğumda bahsedip çekilişe katıldım sonuçta. herkes bir başkasının bloğunun linkini kopyalayıp kendisininkiymiş gibi yazabilir. benim bloğumda yorumda da belirttiğim ozlemelmacigil@hotmail.com mail adresim de yazıyor. diğer kişinin bıraktığı mail farklı, burdan ayırtedebilmeliydiniz bence.

    ben de bloğumda çekilişler düzenliyorum, eksik ya da hatalı yorum yazanlara tek tek mail atıp eksiklerini gidermesini yoksa çekilişe dahil edemeyeceğimi bildiriyorum. yorumların arasına yazana kadar bir mail atmak bu kadar zor olmamalıydı...

    YanıtlaSil

 
;