13.4.12

Şanslı kedi, Şanssız kedi'nin canını:)

Şanslı Kedi mimlemiş beni,
bi de "Aaaay Çok Şekersiiin" ödülü vermiş:):)
çok mutlu oldum efendim, bilmukabele(:
 şimdi gelsin cevaplar

1) Mesleğin seni mutlu ediyor mu?
 
kesinlikle! 
meslek hayatımı biyomühendisliğe yöneltmiş durumdayım 
ama mikrobiyoloji kesinlikle ilk göz ağrım..
peki yapacak mıyım?
nasip.

2) Dilediğin meslek miydi?


tek tercihimdi..
aceleye gelmiş, yanına başka birşey eklenmemiş bir tercih..
ama şu an tam olarak benim fıtratıma uygun olduğunu farkediyorum şaşkınlıkla..

3) Yalnız mı ilişkide yaşamayı mı tercih ediyorsun?


yalnızsındıır kalabalıklar içinde
kim daha iyi bilir kii
bir ses vardır, çözer herşeyiii

 4) Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin, dürüst ol?

 
hayır. 
ne yaşarsam yaşayayım yalanın sebep olacağından daha tatsız olamaz..

5) Yabancı bir dil konuşuyor musun?
  

şimdi tatlım konuşabiliyo musun desen o başka,
tabi ki konuşabiliyorum
ama konuşmuyorum. ihtiyacım yok.
he yazışıyor musun desen o da başka,
bilim dış devlet işi olduğu için mecburen(:

6) Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak veya yurt dışına gitmek istiyor musun?
bu kütüphaneye,


bu yatak odasına;
 

bu mutfağa sahip bi evde yaşamadığım sürece rüyamdaki ev olmuyo onun tanımı(:
 

çok mu şey istiyorum ey ahali?
yurt dışına gitmek istiyorum ayrıca,
var mı sponsor olmak isteyen?

7) Mobilya değiştirmeyi sever misin?
çooook çabuk herşeyden sıkılan biriyim ama 
mobilya değiştirmeyi sevmem sanırım,
alışveriş yapmaktan hoşlanmadığım için.
çok sıkıldıysan modifiye et tatlım.
8) Çevre hayvan koruma hiç katkın var mı?
  
ne dedin sen? ne dedin sen? çaat!
türkçeni yesinler bebeYim(:
WHO üyesiyim,
üniversite yıllarımda da (geçen yıl falan:)
HAYKODla ortak çalışmalarımız vardı.
yeniden başlamanın zamanı gelmek ya da gelmemek.
işte bütün mesele bu.

9) Televizyon ve filmleri sever misin?


televizyon hiç tarzım değil,
leyla ile mecnun dışında da vakit ayırmıyorum bu sıralar
ama filmler vazgeçilmezim.
günde on seans sinemaya gitsem ertesi gün ne izlicez derim sadece:) 

10) Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?
Bazı insanlara bu soruyu soruyosun.
çok iyi niyetliyim hiç sevmiyorum,
çok fedakarım keşke değişsem falan diyo.
gülmekten yarılasım geliyo bunlara.
gerizekalı mısın yavrum kim zorluyo seni?
ben keşke birine bozulduğumda surat asıp zırlamayı bırakabilsem.
diğer herkes gibi o anda bağırıp çağırsam
sen de böyle yaptın ben ondan bu tepkiyi verdim diyebilsem.
ama etrafımdaki insanlar bunu anlayabilicek gibi değil.
böyle büyümedim böyle yetişmedim.
susup surat astığımda da kimse neden bişy demiyo neden içinde tutuyo neden suratını asıyo diye düşünmüyo zaten.
kim için kendimizi üzüyoruz ki.
bazen insanın en yakınlarına bile değmiyo. 

11) Loto veya benzeri şans oyunu oynar mısın?
e eh.
inancıma ters.

5 yorum:

  1. Adsız19:29

    evet tatlım İslam dinine ters beri gel beriii :) çok güzel cevaplamışsın.. Mesleğin de çok güzelmiş ayrıca.. Bende bilgisayar öğretmeni olmak istiyorum, bakalım kısmet.. Birde senin hayalindeki evle benim hayalimdeki ev aynı!!
    birde birde birkaç postuna daha yazmıştım yorumlarıma cevap ver çalışkan blogger! :))

    YanıtlaSil
  2. hep birbirimize misafir gidelim mi borcam tepsiyle falan böyle evlerimiz olursa?
    hehey blog dünyasının en tembeliyim ben, millet saniyede on kayıt yazıyo ben yorumlara bi yıl sonra cevap veriyorum:D

    YanıtlaSil
  3. Adsız21:44

    yok canım öyle deme bende başlarda çok çalışkandım şimdi tembel oldum :))

    YanıtlaSil
  4. Adsız21:44

    gidelim tatlımm gidelimm :)

    YanıtlaSil
  5. (: yaşasın paşabahçe'yi zengin etmek!

    YanıtlaSil

 
;